+1 yılAyat Ayat Cinta gerçekten her insanın izlemesi gereken bir film. İzlemeni çok isterim. Black filmi de neredeyse Helen Killer'ın hayatını her gün düşünmemi sağlayacak kadar etkiledi beni. Çaresizlik insana neler yaptırır? En çıkmaz sokaktan nasıl çıkılır? sorularına cevap bulmak istersen izleyebilirsin.
11 Yorumla- +1 yıl
Aşk Ayetleri :) İzlerim bir ara teşekkürler
En İyi Cevaplar
Piyanist i bende defalarca sıkılmadan izledim ve dersler aldım. Ağladığım tek film bide.
26 Yorumla- +1 yıl
-Lütfen ateş etmeyin.Ben Polonyalıyım.
+Neden o zaman o lanet Alman paltosunu giyiyorsun?
-Üşüyorum - +1 yıl
:))
resımdekı kım ıyı ya rommel degıl hıtler hımmler gorıng hıç degıl kımsın sen kara baronun yanından gecmıor :D
12 Yorumla- +1 yıl
Wilm Hosenfeld bir nazi subayı
+1 yılForrest gump tek geçerim...Ama piyanistte dediğin gibi bir başyapıttır
25 Yorumla- +1 yıl
dediğin gibi 'hayat güzeldir ' filmi de öyle. ama piyanist insan olduğumu hatırlatıyor bana
- +1 yıl
yok kardeş ben onu demedimki hayal güzeldir de çok güzel ama forrest gump ı izlememişsin sanırsam forrest gump ta piyanistte bulduklarını bulablrsin önerrim
- +1 yıl
forrest gump ı da defalarca izledim :) yok üçlemem var benim piyanist, forrest gump, hayat güzeldir :)
- +1 yıl
hıı anladm ilk yazdığn kelimeden ifade yanlış anlaşılıoda :) neyse iyi seyirlr kardş sana umarm daha iyileride çıkar
- +1 yıl
sağolasın :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
+1 yılfull metal jacket, schindler'in listesi, er ryan'ı kurtarmak, piyanist... bunlar benim açımdan aşmış filmlerdir.
12 Yorumla- +1 yıl
kapıdaki düşmanı unuttun mu yoksa izlemedn mi :)
- +1 yıl
Sanatsal olarak aşsalar da politik olarak yanlı filmler...
Full Metal Jacket'ın politik anlamına katılmakla beraber Er Ryan'ı Kurtarmak tam bir Amerikan Propagandası...
+1 yıl3 idiots filminini çok severim sıkılmadan izlerim :)
12 Yorumla- +1 yıl
Taare Zameen Par ile Ghajini de izle :)
- +1 yıl
en kısa zamanda talaash filmide güzel diyorlar :)
Kişilik & Karakter konusunda 642 cevap paylaştı. Forrest gump, Yeşil yol, piyanist , leon , Sherlock Holmes filmi ve dizisi günümüze uyarlanmış olan dizisi çok muhteşem zaten oradaki hafıza sarayı olayına taktım :)
10 Yorumla
+1 yılGladyatör tekrar tekrar bakabilecegim bana güç ve mücadele ruhu oluşturan filmdir
15 Yorumla- +1 yıl
Matrix onu döver :)
- +1 yıl
Matrix in döve bilmesi için zaman yolculuğu yapması gerekir ^^
- +1 yıl
güç ve mücadele ruhu açısından döver demiştim :) senin bakış açından da spartacus dizisi toz duman eder gladyatörü
- +1 yıl
He yanlış anladım Pardon
Spartacus tebiyesiz... gladyatör ona 100 çeker - +1 yıl
haklısın terbiyesiz olduğu konusunda ama hayat böyle :D
piyanist süper de ben nedense leon a bayılırım. o kadar yalnız mutsuz geçmiş bir hayattan sonra küçük bir umut çıkıyor karşısına ve ölüyor ya hani, hayatın düzenini sorgulatıyor sanki.
10 YorumlaMatrix abartmiyotum 50 kere izlemisimdir.. hepimiz piliz abi net
16 Yorumla- +1 yıl
dostum sende benim gibisin bu konularda takıntılıyım :) vanilla sky, inception ,13. kat izle ilk baş daha sonra youtube da matrix felsefesi videolarını izle. matrix nedir ? sorusuna çok farklı bir cevap vereceksin
- +1 yıl
yanlış anlamayacaksın anlamadığın noktalar da aydınlanacak, youtube da olan videoyu ilk izlersen dediğim filmleri izlersin büyük ihtimalle :) matrix felsefesi ile islamı karşılaştırıyor adamlar
- +1 yıl
Ya zorlarsan tavsandan sapka cikarirsin bosver :) bu arada inceptionu izleyip begenmedm.. orjinal fikir olmayan filmleri sevmen genelde.. ama gorseldi oyunculukdu ivir zivir 10 numara film.. ama paralel evren olayi cok klişe olmustu o film cekildiginde neyse :)) bu arada loen ve ozellikle kokuyu bir an once izle ikisi de efsanedir :)
- +1 yıl
youtube.com/watch?v=1kh72nsoH_Y bu videoyu izle bak . sonra yorum yaparsn link atamıyorum. o yüzden başını sildim linkin
+1 yılanlam katan değilde izlemekten zevk aldığım filmler var
sherlock holmes
taşıyıcı
yenilmez
serilerini hiç sıkılmadan izlerim :D10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılThe Shawshank Redemption- Esaretin Bedeli
samimiyetle soyluyorum, filmi izledikten sonra hayata bakis acim degisti11 Yorumla- +1 yıl
niye gizliden yazıyosunz ya :)o filmi bende çok seviyorum :)
Ben Film İzlemeyi Sevmem Ama şu ana kadar izledigim En güzel film Yaralı Yüz
- Paranın Ve uyuşturucunun İnsanı nasıl bozdugu anlatılıyor ve komik bir film.10 Yorumlaakıl oyunları , yeşil yol, güzel ve çirkin tekrar tekrar izleyebilirim ikisini de
10 YorumlaLeon
3 Aptal
Cesaretin Var mı Aşka
Yeşil Yol
Batman :)10 Yorumla3 İdiot, barfı, yeşil yol, esaretin bedeli, piyanist, kır zincirlerini, bunların hepsini en az 3 kez İzlemişimdır.
00 Yorumla
+1 yılesaretin bedeli ve montekristo kontu nun hayatımdaki yeri çok büyüktür.
10 Yorumla
+1 yılAŞK TESADÜFLERİ SEVER,BENİM DÜNYAM,TİTANİC(SADECE LEO İÇİN DEFALARCA İZLEDİM) :)
10 Yorumlaen cok izlediğim titanic oldu... yine olsa izlerim..
10 Yorumla
+1 yılValla benim sıkılmadan izleyebildiğim tek film Hababam sınıfı.
Yoksa 1 filmi tekrar tekrarı geçtim 2. defa izleyemem.00 Yorumlaumut . kim bilir kaç kere izledim ama şu an olsa yine izlerim
10 Yorumla
+1 yılAmelie, Hayat güzeldir..
21 Yorumla- +1 yıl
Prenses :))
Forrest Gump da kesinlikle çok başarılı.
15 Yorumla- +1 yıl
bi yarım saat izleyip yatıcam şimdi :)
- +1 yıl
yeni izledim çok güzel bir film :) yürümeye çıyayım yarım paket sigarayla kendime gelirim :) bilmiyorum normal miyim , filmlerden etkileniyorum bir de bunlar yaşanmışlar... kat ve kat kötüsü olmuştur gerçekte
- +1 yıl
Aynen ya o filmin soundtracki de insanın içini yakar, ben de birkaç gün filmin etkisinde kalmıştım. Sevdiğim bir filmdir. O dönemi anlatmaya kelimeler yetmez insan nasıl bu kadar canavarlaşabilir anlayamıyorum. Geçen sefer aklıma gelmedi ama bir ara liste yapıp gönderebilrim favori filmlerimi :)
+1 yılYahudi yapımı bir film çok hoşuma gitmedi tek taraflı bakış... profil resmine yakışmamış...
04 Yorumla- +1 yıl
Görünüş her zaman aldatıcıdır :) Profil fotomdaki SS subayı katledilen polonyalılara yardım eden biri. Sonradan kendisi Sovyet esir kampında ölüyor. Çekilen her filmde propaganda vardır , alınacak derslerde. Roma kimilerine göre en üstün uygarlık ancak başlı başına çelişki ve vahşetlerle dolu. Amerika sözde Özgürlüğün ve adaletin temsilcisi... Ermeni soykırımına karışır mesela ama Amerikan yerlilerini katlettikleri gerçeğiyle bir türlü yüzleşemezler.Her toplumda iyi ve kötüler var
- +1 yıl
fakat Yahudiler istisnadır... her toplumda iyi ve kötü vardır Yahudiler istisna bunu unutma
- +1 yıl
Hitler onlar için büyük bir dersti zaten ama yıllar geçince yine eskisi gibi oldular... filmde de hep normal yahudileri gösteriyor zaten, yobaz kendileri için dünyayı yakabilecek yahudileri değil.
- +1 yıl
Yahudiler sırf yumurtalarını pişirmek için bile dünyayı ateşe verebilecek lanetlilerdir..''
Necip Fazıl KISAKÜREK
+1 yılI'm legend ..
Favorim ..11 Yorumla- +1 yıl
i*legendin alternatif sonunu izledin mi ?
Kemal Sunal filmlerini bıkmadan izlerim televizyonda çıkmasa bile internetden izlerim.
10 YorumlaKoku, Yeşil yol.. izle izle bıkmam.
13 Yorumla- +1 yıl
neymiş arkadaş bu koku :D merak ettim izlicem
- +1 yıl
koku çok erotik bir film izlemeyin
Gizli Üye(30-35)+1 yılamerikan pastası yılda 200 geciriyorum izleyerek bütün serilerini
10 YorumlaLeon hayatımın filmidir.
42 Yorumla- +1 yıl
leon harikaa bir filmm çok güzeeeeeel
+1 yılJeux d'enfance sanırım..
10 Yorumla
+1 yılprestige.. mükemmeldir
10 Yorumlaincir receli izlemekten asla bikmadim
12 Yorumla- +1 yıl
liseli
- +1 yıl
styla
+1 yılcesur yürek :))))
128 Yorumla- +1 yıl
kim o :D
- +1 yıl
kim diyen :P
- +1 yıl
şımarırım bak güzel bayan :)
- +1 yıl
hee ya hee:)
- +1 yıl
tam bir liselisin :D
- +1 yıl
öylemi allah allah sana göre üni2 liseye denk geliyosa demekki sende ilkokul filan olmalısın;)
- +1 yıl
benden küçüksün her koşulda :D
- +1 yıl
ne biliyorsun?
- +1 yıl
üniversite ikideysen 25 yaşında olacak halin yok heralde :D
- +1 yıl
hem herşey yaşla olsaydı sende ilkokul seviyesine düşmemeliydin ;)
- +1 yıl
tamam ikimizde ilkokulluyuz mutlu musn .D
- +1 yıl
çok mutluyum çok :P
- +1 yıl
git ders çalış :D
- +1 yıl
ne okuyosun sen :D
- +1 yıl
sömestrda ders çalışmak ilkokullulara yakışır canım ;)
- +1 yıl
kimyacıyım ben uzak dur bombalarım :)
- +1 yıl
evet ya ne yaparsın çarpım tablosunu 100 kere yazma ödevim var .D
- +1 yıl
kolay gelsin küçügüm :)
- +1 yıl
kimya mı :) doktor falan olsaydın içgüveysi gelirdim sana :d
- +1 yıl
haha noldu :D
- +1 yıl
hadi bee çok üzüldüm şimdi bırakıp bölümü tekrarmı girsem üniye :P ayrıca bizim bölüm olmasaydı sevgili doktorlarımız hiçbir halt edemezdi;)
- +1 yıl
tekrar girip doktor olana kadar 40 yaşnda olursn :D
- +1 yıl
evde kalırsan ben evlenirim seninle :D
- +1 yıl
dogru sende aynı ilkokul çagında kalırsın bak unutmuştum onu;9
- +1 yıl
sana okulda 2. sınıf muamelesi yapıyorlar mı :D ahahaha
- +1 yıl
ahahah tam senin seviyene göre bir espri tebrik ederim ;)
- +1 yıl
güzeldi ama :D
- +1 yıl
okulu çabuk bitir :D
Amerikan Gangsteri , Yeşil Sokak Holiganları
10 Yorumlaschindler's list , welcome to sarajevo
10 Yorumlaprestiji sevmiştim güzel bir filmdi.
10 Yorumlazindan adası, akıl oyunları
10 Yorumla
+1 yılSherlock Holmes tek geçerim...
10 YorumlaBenim Adım Khan
Baran
V For Vandetta
vs..10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu çocuk ne kadar lalik filmini çok severim başrolunede seni koydum hadi yine iyisin
010 Yorumla- +1 yıl
gizliden yazmayacak kadar cesaretin olsaydı keşke :) sana hakaret etmemi beklersen etmem , onu bile haketmiyorsn
Cevap sahibi+1 yılhahahahaha sen hakediyorsun küfür gerçekten
- +1 yıl
kimsin sen be :D gizliden çok ,ne yaptım 5 çocukla dul mu bıraktım seni
Cevap sahibi+1 yılhayır ama çok laliksin napıyım
- +1 yıl
ilkokullu ne olacak, öğrenmiş bir lalik, çirkin, sıfatsız
Cevap sahibi+1 yılilkokullu ne alaka şimdi?
- +1 yıl
lalik ne ?benim lalik olduğumu nereden çıkardın? gizliden çık
Cevap sahibi+1 yıllalik ne onu bile bilmiyorsun yazık dahada konuşmana gerek yok ozaman by
- +1 yıl
senn gibi kültür seviyesi düşük hakaret etmeyi marifet sayan bir ortamd yaşamadığım için bilmiyorydum şimdi git gizli korkak
- +1 yıl
yaran varsa gizliden yazma bana mesaj at ben seni teselli ederim
+1 yılthe hitcher ::D otostopçu
10 YorumlaKaybedenler Kulübü ve Sihirbazlar Çetesi :)
00 Yorumla
+1 yılleon filmi..
22 Yorumla- +1 yıl
aynen lan bende hastayımdır o filme tam delikanlı adam fılmı
- +1 yıl
fazlasıyla güzeeeeeeel 3kere izledimm
+1 yılİntihar Odası.
11 Yorumla- +1 yıl
ciddi misin sen :)
+1 yılTerminatör 2...
Bana kendimi hatırlatıyor...10 Yorumla
+1 yıladolfun filmleri
14 Yorumla- +1 yıl
Valkyrie izle o zaman :) bir de 2. dünya savaşı belgeseli Apocalypse - the second world war izlemeni öneririm
- +1 yıl
sağol :D filmleri çok ilginç
- +1 yıl
valkyrie karşıt SS subaylarının Hitlere yaptığı suikasti konu alıyor
- +1 yıl
tamam o zamn izlerim peki kitaplarından okuduğun var mı ben okuyamadım ama naziler donemı cok hosuma gidiyor
esaretin bedeli :)
11 Yorumla- +1 yıl
:)) aynen o da çok güzel
+1 yılÇöl Aslanı "Ömer Muhtar"
00 Yorumla
+1 yılAgora favorimdir.
10 YorumlaBlack ve zamanda aşk
10 Yorumlahızlıve övkeli
10 YorumlaKoku ve Prestij.
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 783 cevap paylaştı. Factory Girl.
10 Yorumlaağır roman
00 Yorumla
+1 yılV for Vendetta..!
00 YorumlaBir litre gözyaşı.
00 Yorumlaölü ozanlar derneği
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYeşil yol
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar