Arkadaşlar psikolojim çok bozuk kimse beni anlamıyor :(?

Biraz uzun olcak sanırım kusura Bakmayın. Benim ailem beni hiç sevmiyor annemle sürekli kavga ediyoruz benim herşeyime karışıyor. Su içtiğim bardağa bile karışıyor. Babam deseniz yaptığı her hareket beni sinir ediyor. Sigara kokusundan nefret ediyorum sigara içiyor, öksürük sesinden nefret ediyorum öksürüyor , ağız şapırtısından nefret ediyorum felaket şapırdatıyor. Bu yüzden hiç beraber yemek yemiyoruz. Hiç anlayışla karşılamıyorlar beni. Evde her gün annemle yüz kere kavga ediyoruz. Bana demedik laf etmedik küfür bırakmıyor. Çok çok ağır sözler söylüyor hiç haketmediğim halde. Babam bana okul harçlığı olarak 1 kuruş bile vermiyor. Annem herkesin önünde hatalarımı söylemekten çok büyük zevk alıyor 3 senelik konuları açıyor. İşin arkadaş ve okul boyutu var birde. Okulda hiç kimseye yanaşamıyorum hiç kimse ile anlaşamıyorum. Herkes bana çok itici geliyor. Akranlarımdan nefret ediyorum. Bakıyorum herkesle samimiler bana gelince bir soğukluk seziyorum üstlerinde. Ne var bende bilmiyorum neden benden kaçıyorlar? Çok yalnız yapayalnız hissediyorum kendimi. Sürekli ağlamak istiyorum. Ben 5 yaşından beri böyleyim. Hiç bir zaman çocukluğumu yaşamadım. Ve çok sinirli bir insanım bunu eklemeyi unutmuşum. En küçük şeyden bile sinirleniyorum. Hayattan , herşeyden, herkesten nefret ediyorum. Bu anlattıklarım çok az bir kısmı uzun olduğu için bırakıyorum. Benim derdimi anlatabileceğim tek bir dostum ya da ailem yok. Bende buraya yazıyorum.
Arkadaşlar psikolojim çok bozuk kimse beni anlamıyor :(?
Cevapla