Acı çekemeyecek kadar hissizleşmek bir zafer midir, yoksa kaybedilen büyük bir savaş mı?

Duygusuzlaşmak, duyguların deforme olması insan için avantaj mıdır yoksa dezavantaj mı?
Acı çekemeyecek kadar hissizleşmek bir zafer midir, yoksa kaybedilen büyük bir savaş mı?

Duygularım, sanki kendini asmış yağlı bir urganla. Ne mutluyum ne de mutsuz sadece hissiz.

#istemezdimböyleolsun
Acı çekemeyecek kadar hissizleşmek bir zafer midir, yoksa kaybedilen büyük bir savaş mı?
Cevapla