Duygusuzlaşmak, duyguların deforme olması insan için avantaj mıdır yoksa dezavantaj mı? Duygularım, sanki kendini asmış yağlı bir urganla. Ne mutluyum ne de mutsuz sadece hissiz.
Büyük bir kayıp Aldatılmak Güvensizlik İnancın azalır Herşey tükenmiştir Yok oldun gittin Çıkarsın seviyorum dersin aslında sevmiyorsundur Ayrılırsın tekrar sevmek sevilmek duygusu gelir yeniden sil baştan dersin yine olmaz umutların tükenmiş olursun Ve Mutluluk Kaybettin
Hissizlik değil boşluk var, son var. Başlamayan şey bitmez ancak. Kendini görmezden gelme, duygularını reddetme durumunun yaşattığı bir yanılgı hali bahsettiğiniz. Elbette ki mağlubiyet.
insan aci çekince var olduğunu anlar varliğimizi kimseler bilmesede ama kalbinin duygularinin olduğunu ve yaşamak zorunda kaldiģin acilari hatirlarsin bu bir zaferdir çünkü birdaha oyle durmlarla karşilaşmak istemeszin karşilassanda o kadar canin yanmaz buda senin en büyük zaferin olur
Ağlamak isteyip de , ağlayamamaktır.. Yaşananlar o kadar cok enerji götürmüştür ki içinden artik gidecek bir sey kalmamistir, iki damla göz yaşı bile. Fiziksel bir hissizligi de beraberinde getirir bu durum. Kolunu kesseler sadece akacak olan kanı izleyecekmişsin gibi hissedersin. Tökezleyip de yere kapaklandiginda üstünü başını temizlemeden, düzeltmeden, "bir yerime bir şey oldu mu?" diye merak etmeden doğrulup yoluna devam edersin. Bir nevi ot gibi yaşamaktir. Gülüşlerin saniyeliktir, üzüntülerin ise belki birkaç saniyelik. Arada kalan süreler ise hep bomboş...
Hissizlik diye bir tabir yok maalesef.. Ancak insan öyle hisseder.. Syle düsün hissizligin genel taniminda hic birseyden zevk almamak.. O zaman uykuda uyumaman , yemekte yememen lazim.. :/ Hissizlesmez insan ancak , hissizmis gibi davranir.. :/
Kaybedilen bir savaş.. bir nevi bitkisel hayat ne olursa olsun insan hislerini kaybetmemeli birine olan hissini kaybedebilir ama bu baskasindan yesermeyecek anlamina gelmez. Sevmwkten kim usanır
Hem avantaj hem de dezavantaj. Duyguların seni ayakta tutar, ama aynı duygular seni mutsuzluğa sürükler. Duygularını gizlemeği değilde onları kontrol etmeyi öğrenmek gerek.
En İyi Cevaplar