Biz erkekler ve kadınlar bazı noktalarda ayrılırız. Kadınlar, özellikle kendi hemcinslerini çok detaylı izlerken bizler genelde bir bütün olarak bakıp, olayı kapatırız. Kolay kolay bir erkekten "of şu kızdaki ayakkabı çok hoş" veya "şu kızın dip boyası gelmiş" gibi ifadeler duyamazsınız. Eğer öyleleri varsa da genelde moda ile uğraşan arkadaşlarımız oluyor.
Bu Bencem'de kimseye atıfta bulunulmamıştır. Sizler de okuyunca bana hak verecek ve kendinizi bulacaksınız diye düşünüyorum!
Makyaj yaptığında

Evet, makyaj yaptığınız için gerçekten minnettarız! Gerçekten birçok kadının evrim geçirmesine neden oluyor. (Bazen duygularımız ile oynansa da!) Fakat o kadar. Daha farklı detayları bilmeyiz.
Kadınlar cilt rengine uyumluluğundan tutun, göz kaleminin ne kadar güzel çekildiğine; hatta saçında dip boyasının gelmiş olup olmayacağına bile bakarlar.
Dış görünüş

Sadece kadınlar, saçları parlaklaştıracak ve alnındaki kırışıklardan kurtulmak için ne kadar çaba sarf ettiğini gerçekten anlıyor. Ancak bizler sadece güzellikleri görüyor, takdir ediyoruz. (Fiyatların yüksek olduğundan biraz haberimiz var!)
Hareket ve bakış

Biz erkekler kadınları genelde bir bütün olarak görürüz ve kahkahalardan, ufak gülümsemelerden ve bakışlardan etkileniriz. Ancak kadınlar kendi hemcinslerinin vücut dilini nasıl kullandığından bile onun aslında bir "yılan" mı yoksa bir "kraliçe" mi olduğunu anlayabilecek kapasitededir.
Kıyafet seçimi

Yine çok net ayrılacağımız bir noktadayız. Bazı kadınların giydiği kıyafetlere göre daha uzun gözüktüğü aşikar. Ancak bizden bu kadar, sportif mi klasik mi! Hiç fark etmez. Beli gayet ince ve boyu da uzun gözüküyor. Bu fotoğrafı gören birçok erkek kızın boyunu merak edecektir. Ancak kadınlar genelde yapmış olduğu kombinasyona bakacaktır.
Vücut!

Bu konunun böyle olduğunu neredeyse hepimiz biliyoruz, kimse kimseyi kandırmasın.
Bencem'i okuduğunuz için teşekkür ederim.
Dipnot: Tekrar belirtmem gerekirse, kimseye karşı bir art niyet ile Bence'yi yazmadım. Sadece bir çoğumuzun bildiği bu bilgileri bir Bence ile paylaşmak istedim. :) İyi niyetiniz ve yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim. Unutmadan; kadınlar ve erkekler kesinlikle yukarıda yazdığı gibi düşüneceklerdir demiyorum ancak genelde böyledir.
İstisnalar kaideyi bozmaz. :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar