İlk başta her şey çok güzeldi onlar için

İlk başta hayatı toz pembe olarak biliyordular hayatı ama bazı şansız kesim var ki ilk başta öğrenmek zorunda kaldı ama yine'de umudu vardı çok iyimserdi. Ama bazıların ki sadece çocuklukta kalıyor bazı insanlardaki kalıcı olamayabiliyor.
'O'küçük çocuktan geriye hiç bir şey kalmadı artık

Büyümek denen şey pek hayal etiği gibi olmayanlar'dan onlar'da kendini hissetme kavramı yok. Oyunculuk var oyuncu olmak için ünlü olmak şart değildir onlar için bir role kendini kaptırdı mı bırakamıyorsun hep aynı rollesindir oysa ki sen 'o 'kişi değilken insanları inandırmışsındır 'o' kişiye ama sen inanmamışsındır hissetmiyorsun da sadece sende muş gibi yapıyorsun örnek vermek gerekirse..
Yaralandınlar hep ve hep darbe aldılar alışmışlardı

'O' kadar alışmıştı ki artık hissetmiyordu kendilerini artık sıradan insanların istediği şeyleri istemiyordu sadece yalnızlık istiyordular.Bir çok insanın korktuğu şey onu korkumamıştı çünkü hep yalnız kalmış birine.Sen yalnız öleceksin diye korkutamazsınız onlar için huzurdur sadece huzur tanımları diğer sıradan insanlara göre farklı biraz.
Ve güçlenirler..

Öyle bir güçlenirler ki bütün kafasındaki şeyler aklındadır kara listeleri ve güçlenir biraz tabi ki kini ile kendi canavarlarını yaratmışlardı.Eskisi gibi değildi artık öğrendiği şeyler ile yenecekti onları...
Çok karamsarsın derler

Bilmiyor ki insanlar hayatı karartığı için karamsardı onun iyimserliği çocuklukta kaldı. Bazen iyimser insanlar gibi olmak istese'de artık bir anlamı kalmadı iyimser bu dünya fazlalar illa kendisi gibiler içinmiş dünya ..
Bu benim kendimce ilk bencem hatam varsa kusura bakmayın :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Çok karamsarim efenim bence guzel olmus
Teşekürler ilk bencem ama :D
Beni anlatmis biri 😲
Biraz öyle olmuş gibi :D