Çevrenizde arkadaşlarınızın, hatrınızın geçtiği insanların çok olmamasının sebepleri elbette var. Aslında bu durum kaderden ziyade sizin elinizde. Yalnızlığa adeta demir atmayı istemek bir tercih meselesidir.
Peki neden yalnızlığı bu kadar çok istiyorsunuz?
Güven duygunuzun körelmiş olması

Geçmişte yaşadığınız hayal kırıkları veya ihanetler yüzünden insanlara kolay kolay güvenemiyorsunuz. Bu duygunuz adeta köreliyor. Özellikle sizin yaşadığınız olaylar hayata karşı negatif bir bakış açısına sahip olmanıza neden oluyor.
Bu konuda benim tavsiyem şu yönde: "Az olsun, benim olsun" diyorsunuz ama neden çok olmasın? Fazla sayıda hatırlı kişilerin çevrenizde bulunması daha iyi değil midir? Her tanıştığımız insan bizi hayal kırıklığına uğratacak veya üzecek diye de bir şey yok. O yüzden çevrenizdeki kişileri iyice ölçüp tarttıktan sonra iyice tanımak için şans verin.
İşleri daha da zorlaştırıyor olmanız

Oysa uzlaşmacı bir tavır sergileyerek hayatınızdaki değerli kişilerin elinizden uçup gitmesine engel olabilirsiniz. Yapmanız gereken en önemli şey, sabit fikirli olmadan insanları anlamaya çalışmak olacaktır.
Hayata dair beklentilerinizin kaybolup gitmesi

Gerçekçi hedef koymak istemeyip tamamen hayaller doğrultusunda yaşamak istersiniz. Fakat şunu siz de biliyorsunuz ki, hayatın hiçbir şekilde garantisi yok. Çok emin olduğunuz şeyler bile gerçekleşmeyebiliyor. Buna rağmen ısrarla her şey hayallerinizdeki gibi olmasını dilersiniz.
Bu bağlamda hayallerde kurduğumuz beklentiler gerçekleşmeyince hayata küseriz. Yalnızlık daha çekici gelir. Ancak beklentileri daha düşük ve gerçekçi belirlerseniz, böyle bir problem yaşamazsınız.
Kendinizi asosyalliğe adeta "hapsediyor" olmanız

Şunu unutmayın, sanal alemdeki ilişkileriniz de gerçek gibi bitebilir. Özellikle aşk ilişkisi yaşıyorsanız, o kişiyle mutlaka bu durumu reele dökün. Olabildiğince gerçek hayata atılacak şekilde kararlar alıp, sanal olan hislerden sıyrılmaya çalışın.
Daha mutlu olunabileceği düşüncesinin hakim olması

Yalnızlığı dolu dolu yaşayınca birçok problemden de kurtulmuş olacağınızı düşünürsünüz. Örneğin ikili ilişkilerdeki kavgalara, tartışmalara tanık olduğunuzda "İyi ki yalnızım." diyorsanız bu ciddi manada yalnızlığı demir attığınızı gösterir.
Hayat zorluklarla dolu olmasaydı, çok sıkıcı olurdu. Önümüzdeki zorlukların üstesinden gelip başarı duygusunu tattığımızda, bundan daha büyük bir mutluluğun olamayacağını fark edeceksiniz.
Zorlukların üstesinden geldiğinizde bu mutluluğunuzu paylaşacak birileri varsa, işte o zaman hayatınız anlam kazanmıştır.
Okuduğunuz için teşekkürler.
Sevgilerimle...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar