Kadın ve erkekler birbirinden tamamen farklı iki cinstir. Farklı olaylar karşısında, farklı tepkiler verirler.
Bu bencede @mavimilenaxx ve @imyourkingbitch üzerinden örnek ve görsellerle kadın erkek arasındaki farkları ortaya koyacağız
Kuaföre gittiniz. Çıktığınızda kaç tl ödediniz ve nasıl bir değişim söz konusu oldu?
@imyourkingbitch : Saç sakal hepsine 30 tl verip çıkıyorum. Devasa bir değişim oluyor genelde. Çıktığımda Orlando Bloom'a benzerim.
@mavimilenaxx :Yıkama, fön, kesim 30. Kaş bıyık 15, ağda da yaptın mı kitleniyor en az 100 tl. Üstüne kuaförde kadınların kocalarını çekiştirmelerini dinliyorum. Zaten eve dönünce aynaya baktığımda yine aynı ben. Sanırım fazla mükemmelim. Her neyse konu bu değil. Bazen diyorum ya bırak sal kendini bebeğim. Sonra adım bıyıklıya çıkar diye vazgeçiyorum.

Akşam yemeğe gideceksiniz. Hazırlanmanız ne kadar sürer?
@mavimilenaxx : Iıı şey öncelikle özel bir yemeğe gideceksem daha çok özen göstermeye çalışırım. Mesela ilk önce gider gardrobumun başında tarlası yanan köylü gibi oturup 2 saat düşünürüm "Lanet olsun giyecek doğru düzgün kıyafetim yok." felan diye asjfbs neyse iştee sonra bulurum bir kıyafet ona uygun ayakkabı koyarım bir kenara 30 dakika süren duştan sonra çıkar giyinirim, saçlarımı kurular, 20 dakika da şekil veririm. Vaktim varsa kuaföre giderim makyaj felan daha sonraa hazırlanıp çıkarım şey yani kısacaa 3- 4 saat civarı gecenin en güzel kızı olmama yeter fdhdhh
@imyourkingbitch : 15 dk içinde duş alır 10 dk da giyinip çıkarım. Saçımı falan da arabada partnerimi beklerken yapıyorum.

Bir arkadaşınızla kavga ettiniz. Barışmanız ne kadar sürer?
@imyourkingbitch : Ev arkadaşlarımla sıkça yaşadığım bir şey. Gecesinde birbirimize söver, bazen dozunu kaçırır dalarız ama sabah birbirimizi öperek uyandırırız flskdfl
@mavimilenaxx : Sevdiğim bir arkadaşsa ve bunla kavga ettiysem kırılırım öncelikle ister istemez içimde değişik bir his olur, unutmam 2 haftayı felan alır belki ama hep aklımda kalır onu gördüğümde de ister istemez tartışmamız aklıma gelir. Ama sevmediğim bir arkadaşsa pek umursamam bene ne dhdhs

Bir aşk hikayesinde sizin rolünüz hangisi oluyor?
@mavimilenaxx : Ya şey mesela ben seviyorsam açıkçası peşinden giderdim djsvf onun da beni sevme ihtimalini felan düşünürdüm onu araştırırdım önce tabii adım atardım yani ama o sevmiyorsa şey ederim napiyim yani sevmesin başka bir şey yapmam ama beni seven biri varsa bakardım önce bir beni ikna etmesi lazım ama ben sevemediysem olmaz sorry.
Şey bir de bad boyları sevmem severim de bazen işime gelirse ben genelde nice girl rolündeyim ama bazen rol değiştirebiliyorum tabi.
@imyourkingbitch : Aslında senaryoya bağlı olarak değişen bir rolüm var. Kaçan da olurum kovalayan da. İyi kötü fark etmez. Güzel olan herkes mübahtır. Tabii 35 yaşımdan sonra böyle düşüneceğimi sanmıyorum. Daha ciddi ilişkilerin adamı olurum dksjfkdf
Edit: Her kızın içinde bastırılamaz bir kötü çocuk tutkusu vardır tabii bu kalbi kırılana kadar. O yüzden iyi çocuklar; beni arayın

Evet, çok güzel giden ilişkiniz ayrılıkla sonlandı. Peki ayrılık sonrası neler yaşıyorsunuz?
@imyourkingbitch : Şimdiye kadar hiç terk edilen taraf olmadım. İşin sallantıda olduğunu anladığım an giden ben olurum ki güzel hatırlayayım. İlk bir iki günüm yarı üzüntü yarı rahatlama içinde geçiyor. Sonra bi' özleme evresi derken bir bakmışım 3-4 ay geçmiş. Nereye kadar karalar bağlayacağım diyip ben de yeni maceralara yelken açıyorum. Dksjsş
@mavimilenaxx : Öncelikle Allah ayırmasın dvsjd. Şimdi ayrıldım diyelim; önce bir bayılma, hayattan soğuma, erkeklerden tiksinme duyguları, mazoşist ruhumun zirvelere çıkması felan asjvds.
Biraz abartmış olabilirim ama bir miktar üzülürüm tabii sonra amaan elimi sallasam kaç kişi peşimde diyerek kendi kendime teselli veririm. Sonra arkadaşlarımla aktiviteler yapmaya bakarım şey ama yine aklıma gelir yani cry. Dilara cry

Fotoğraf çekerken nasıl oluyorsunuz?
@mavimilenaxx : Iıı şey arkadaşlarla çekilmeyi pek sevmem ama çekilirim, tek çekilmeyi daha çok seviyorum yani zaten normal düzgün pozlarım da pek yok ama ajsfbf şey bir de tek çekilince daha sanatsal pozlar vermeye çalışıyorum söyleyeceklerim bu kadar tşklr sklsjf.
@imyourkingbitch : Fotoğraf çekmekten veya çekilmekten hiç haz etmem ama az çekerim öz çekerim. Yani kalas gibi değil de işlenmiş kalas gibi dururum flskf

Partnerinizle kavga ettiniz. Barışana kadar geçen süreci anlatır mısınız?
@imyourkingbitch : Yersiz triplere gelemeyen biriyim. Hatalıysam kabul eder, kendimi affettirmeye çalışırım ama karşımdakinden bir dönüt alamıyorsam çok da şeyapmam
@mavimilenaxx : Eveet gelelim şu mevzuya, kavga ettik diyelim önce bir miktar kırılırım trip atmam hemen ama kırıldığımı belli ederim. Anlasın yani bir zahmet sjfsf
Tek kalınca onun yokluğunu hissederim aramak veya mesaj atmak isterim ama gurur yaparım yapmam jdkf yine asi ruhum üzerimde.

Aynaya baktığınız da gördüğünüz nedir?
@mavimilenaxx : Aynaya bakmayı çok severim, çantamda dahi küçük ayna taşırım. Ama bakınca da boş boş bakıyorum yani duvara da çok bakarım mesela herneyse konumuz bu değil. Cevaba gelecek olursak aynaya bakınca kendimi görüyorum Edyqueen sklds. Iıı şey tamam böylee 1.65 boylarında bir kız görüyorum işte bazen siyahi olmak istiyorum neden böyleyim diyorum aslında memnunum dış görünüşümden yine fennasın diyorum ama siyahi kadınlar da çok taş neyse bu kadar
@imyourkingbitch : Kendimi fazlasıyla beğenen biriyim fksjf sonuçta ben beğenmezsem, sen beğenmezsen kim beğensin?
Ne yazık ki selvi boyumdan ötürü boy aynasında tamamımı göremiyorum.ss Ama gördüğüm kadarıyla ateş ediyorum asdf
(Adamın boyu 193cm 😕)

Bir tatile çıkacaksınız. Bavulunuzu nasıl hazırlarsınız?
@imyourkingbitch : 1 haftalık bir tatil için 7 tişört, 3-5 şort, 2 kot 1 gömlek yeterli. Tabii iç çamaşırı, ayakkabı, şarj cihazı vs de var. Hepsini hazırlayıp fermuarı çekmem 30 dk. En son bir eksik var mı diye bir günümü hayal ederim. Sabah kalktım diş fırçası, plaja gittim havlu gibi dksjd
@mavimilenaxx : Öncelikle kıyafetleri hazırlarım sonra sorun yaratmamak için, onları koyarım, daha sonra kullanacağım makyaj malzemeleri, parfümler, kişisel bakım ürünlerini felaan
Daha sonra yedek ayakkabı mutlaka koyarım, yolculuk sırasında sıkılmamak için kitap veya dergi alırım, kulaklık şarj aleti felan öyle. Tırnak makasını unutmamak lazım tabi. Ha birde koli bandı 😕 belki lazım olur

Dolabınızı açınca gördüğünüz manzara ve bu manzara karşısında düşündükleriniz nedir?
@mavimilenaxx : Allahıııım nedeeen nedeeeen hiç kıyafetim yoookk
@imyourkingbitch : Bir kot bir tişörtüm varsa, benimkinden zengin dolap yok

Yolda yürüyorsunuz. Karşınızdan güzel bir bayan geliyor. Onun hakkında ne düşünürsünüz?
@imyourkingbitch: Açıkcası yolda yürürken etrafıma pek bakmıyorum çünkü kendimi bildim bileli acelem var asdf Ama ola ki baktım ve bir güzel gördüm; bi' düşünüyorum tabii babası nereli diye
@mavimilenaxx : Iııı şını bık nısıl kıvırtırık yırıyı diyorum ezikleyici bakışımı atarak asfhsf ne giydiğine bakıyorum tabii ya birde bazıları parfüm küpüne düşmüş gibi sıkıyor. Harbiden, geçenlerde biri yanımdan geçti kokudan yere düşecektim kendi kendimi tuttum.

Sanırım cevapların uzunluk, kısalıkları bile size kadın erkek beyni arasındaki farkı sunmaya yetmiştir.
Katılımları için @mavimilenaxx ve @imyourkingbitch e teşekkürler. Çok zevkliydi.
Size okuduğunuz için teşekkür etmiyorum 😂

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar