"Hep iyi niyetimden kaybediyorum" Diyen İnsanların Ortak Özellikleri!

Kendilerinde hiç suç aramazlar!

"Hep iyi niyetimden kaybediyorum" Diyen İnsanların Ortak Özellikleri!

Ne yaparlarsa yapsınlar kesinlikle karşı taraf suçludur onlar için. Asla kendilerinde suç aramazlar.Çünkü neden arasınlar onlar iyi niyetli. Hiç kendilerini sorgulama zahmetine girmezler. :D

Yaptıkları kötü davranışları kabullenmezler!

"Hep iyi niyetimden kaybediyorum" Diyen İnsanların Ortak Özellikleri!

Birisi "Sen şurada yanlış yaptın" dediklerinde asla kabullenmezler. Çirkefleşirler o konuda haklı olmasa bile karşısındakini bastırmaya çalışarak kendisini haklı çıkarırlar. Çeneleriyle asla yarışamazsınız. :D

Sürekli iyi niyetli olduklarını vurgularlar!

"Hep iyi niyetimden kaybediyorum" Diyen İnsanların Ortak Özellikleri!

Her yerde kendilerinin iyi niyetli olduğunu ama çevresindekilerin bunu farkında olmadığını söylerler. Kendilerini acındırırlar sürekli başkalarının onlara yaptıklarını anlatırlar.

Onlardan iyisi yoktur Melektir onlar!

"Hep iyi niyetimden kaybediyorum" Diyen İnsanların Ortak Özellikleri!

Her şeyi yaparlar yaparlar ama hep iyi olduklarını iddia ederler. Hatta başkalarını bile karalarlar ancak kendileri bir melektir. Onlardan iyisi yoktur. Kabullenemezler başka türlüsünü.

"Hep iyi niyetimden kaybediyorum" Diyen İnsanların Ortak Özellikleri!
Cevapla