Boşvermişlik Seviyesini Arşa Çıkarmış İnsanların 6 Temel Özelliği!

Dünya yansa umurlarında olmaz!

Boşvermişlik Seviyesini Arşa Çıkarmış İnsanların 6 Temel Özelliği!

Bu insanların en temel özelliklerinden biri de çevresinde olup biten olaylara karşı aşırı gamsız olmalarıdır. "Boşver ya olacakla, öleceğin önüne geçilmez" Kafasında yaşarlar genelde.

Aşırı rahat tavırlar sergilerler!

Boşvermişlik Seviyesini Arşa Çıkarmış İnsanların 6 Temel Özelliği!

İnsanların onlar hakkında ne düşündükleri pek önem arz etmiyor. Genel olarak kendilerini hiçbir şeye zorunlu hissetmezler. Ömrünün 60-70 yıl aralığında olduğunu bilirler nasıl olsa... Her yaptıkları işi keyif almak için yaparlar. Okulunu, işini, zorunluluklarını keyfe çevirirler. Okuyarak değil yaparak, bakarak değil, dokunarak öğrenirler. Bir şeyler öğrenirken zevk duyar, eğlencesine bakarlar. Her daim anın tadını çıkarma ve zevkleri peşindedirler.

Kolay kolay kafaya takmaz ve üzülmezler!

Boşvermişlik Seviyesini Arşa Çıkarmış İnsanların 6 Temel Özelliği!

En ufacık bir problemi ya da küçücük bir olayı dert edinip, kafaya takan, üzülen tiplerin tam tersi olan gamsız insanlardır. Ama çok gıcıktır ki bu insanlara hiçbir şey olmaz. Bir şekilde sıyırırlar. Hiçbir şeye üzülmezler, önem vermezler. "Boşveer! takma yaa" der ve geçiştirirler. N'olucaksa olsun hesabı.. Her ne kadar da kafaya takıp hadisenin sonunda üzüldüğümüzle kalsak da, bu arkadaşların dediği gibi her şey olacağına varıyor. Bu kadar çok dertlenmek, kafaya takmak bir işe yaramaz.😏

Fazla düşünmezler!

Boşvermişlik Seviyesini Arşa Çıkarmış İnsanların 6 Temel Özelliği!

Düşünmeyen insan yoktur, her insan düşünür. Ama bazıları vardır ki en ufak meseleyi saatlerce kafasında kurup derin düşüncelere dalar. Ama boş vermişliği arşa taşıyan insanlar öyle mi? Bunlar gereksiz dertlere genelde kolay kolay kafa yormazlar, "Su akar yolunu bulur." hesabında takılırlar yine...

Çevresindeki olup biten her şeye karşı soğukkanlıdırlar!

Boşvermişlik Seviyesini Arşa Çıkarmış İnsanların 6 Temel Özelliği!

Onlar asla meraklı değildirler. Çevresinde olumsuz bir olay olsa dönüp bakmazlar bile. Ne bir yardımcı olurlar, ne de onunla ilgilenirler. Her zaman kendi yoluna bakarlar.

Her şeye rağmen gülebilirler!

Boşvermişlik Seviyesini Arşa Çıkarmış İnsanların 6 Temel Özelliği!

Sadece çok iyi zamanlarda değil, her zaman her şeye rağmen gülebilirler. Olması gerekendir. Gülüp geçmek gerekir tüm zorluklara. En içten gülünmeli ki bir zamanlar nasıl güldüğünü unutmasın ve o güzel günlerin geleceğini görebilsin insan.

Vaktinizi ayırıp, okuduğunuz için teşekkür ederim. 😊

Boşvermişlik Seviyesini Arşa Çıkarmış İnsanların 6 Temel Özelliği!
Cevapla