Dünya yansa umurlarında olmaz!

Bu insanların en temel özelliklerinden biri de çevresinde olup biten olaylara karşı aşırı gamsız olmalarıdır. "Boşver ya olacakla, öleceğin önüne geçilmez" Kafasında yaşarlar genelde.
Aşırı rahat tavırlar sergilerler!

İnsanların onlar hakkında ne düşündükleri pek önem arz etmiyor. Genel olarak kendilerini hiçbir şeye zorunlu hissetmezler. Ömrünün 60-70 yıl aralığında olduğunu bilirler nasıl olsa... Her yaptıkları işi keyif almak için yaparlar. Okulunu, işini, zorunluluklarını keyfe çevirirler. Okuyarak değil yaparak, bakarak değil, dokunarak öğrenirler. Bir şeyler öğrenirken zevk duyar, eğlencesine bakarlar. Her daim anın tadını çıkarma ve zevkleri peşindedirler.
Kolay kolay kafaya takmaz ve üzülmezler!

En ufacık bir problemi ya da küçücük bir olayı dert edinip, kafaya takan, üzülen tiplerin tam tersi olan gamsız insanlardır. Ama çok gıcıktır ki bu insanlara hiçbir şey olmaz. Bir şekilde sıyırırlar. Hiçbir şeye üzülmezler, önem vermezler. "Boşveer! takma yaa" der ve geçiştirirler. N'olucaksa olsun hesabı.. Her ne kadar da kafaya takıp hadisenin sonunda üzüldüğümüzle kalsak da, bu arkadaşların dediği gibi her şey olacağına varıyor. Bu kadar çok dertlenmek, kafaya takmak bir işe yaramaz.😏
Fazla düşünmezler!

Düşünmeyen insan yoktur, her insan düşünür. Ama bazıları vardır ki en ufak meseleyi saatlerce kafasında kurup derin düşüncelere dalar. Ama boş vermişliği arşa taşıyan insanlar öyle mi? Bunlar gereksiz dertlere genelde kolay kolay kafa yormazlar, "Su akar yolunu bulur." hesabında takılırlar yine...
Çevresindeki olup biten her şeye karşı soğukkanlıdırlar!

Onlar asla meraklı değildirler. Çevresinde olumsuz bir olay olsa dönüp bakmazlar bile. Ne bir yardımcı olurlar, ne de onunla ilgilenirler. Her zaman kendi yoluna bakarlar.
Her şeye rağmen gülebilirler!

Sadece çok iyi zamanlarda değil, her zaman her şeye rağmen gülebilirler. Olması gerekendir. Gülüp geçmek gerekir tüm zorluklara. En içten gülünmeli ki bir zamanlar nasıl güldüğünü unutmasın ve o güzel günlerin geleceğini görebilsin insan.
Vaktinizi ayırıp, okuduğunuz için teşekkür ederim. 😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar