Keşke Yakışıklı/Güzel Olsaydım Diyen İnsanların Yaşadığı 5 Üzücü Durum!

Aynalara küslerdir!

Keşke Yakışıklı/Güzel Olsaydım Diyen İnsanların Yaşadığı 5 Üzücü Durum!

Aynalara baktıkça üzülürler bakmak istemezler. Karşı karşıya gelmeye korkarlar. Sabah uyandıklarında her insan gibi ilk iş aynaya bakıp mutlu olamazlar. Çok üzücü bir durum..

Öz güvenleri azdır!

Keşke Yakışıklı/Güzel Olsaydım Diyen İnsanların Yaşadığı 5 Üzücü Durum!

Diğer insanlarla kıyasla özgüvenleri daha azdır. Beğenilmemek ve çirkin olma duygusu ile kendilerine güvenmezler. Her işte ya da başladıkları bir şeyde kendilerine güvenmezler sanki yakışıklı ya da güzel olsalar her şey çözülecekmiş gibi düşünürler..

Sevdiklerine sırf bu yüzden açılamazlar!

Keşke Yakışıklı/Güzel Olsaydım Diyen İnsanların Yaşadığı 5 Üzücü Durum!

Birini sevdiklerinde açılmaya korkarlar. Ben çirkinim beni beğenmezler düşüncesi olur kafalarında. Uzaktan uzaktan sevmeyi tercih ederler. Kendilerine resmen işkence çektirirler. Bunların tek sebebi ise çirkin olmak..

Beğenilmiyorum düşüncesine kapılırlar!

Keşke Yakışıklı/Güzel Olsaydım Diyen İnsanların Yaşadığı 5 Üzücü Durum!

Beğenilmiyorum düşüncesi hep akıllarındadır. İnsanların sadece dış görünüşü beğendiğini düşünürler. Ne kadar içleri güzel de olsa kendilerine hep beğenilmiyorum diye söylerler. İçlerine kapanırlar. Mutsuz olurlar bu yüzden. Halbuki birisini beğenmek için illa güzel ya da yakışıklı olması gerekmez. Ancak bunu kabul etmezler..

Güzel/Yakışıklı olanları kıskanırlar!

Keşke Yakışıklı/Güzel Olsaydım Diyen İnsanların Yaşadığı 5 Üzücü Durum!

Etraflarındaki güzel ya da yakışıklı olan insanlara kıskanarak bakarlar. Onların gördüğü ilgiyi alakayı kıskanırlar. Ben de yakışıklı olsaydım benimle de bu kadar ilgilenirlerdi ben de bu kadar sevgi görürdüm diye düşünürler. Halbuki sebebi farklıdır. Ama onlar için tek sebebi yakışıklı ya da güzel olunmasıdır..

Keşke Yakışıklı/Güzel Olsaydım Diyen İnsanların Yaşadığı 5 Üzücü Durum!
Cevapla