Artık burçlarla ilgili paylaşım yapmayacağımı söylemiştim ama, Mayıs ayının bana verdiği yetkiye dayanarak, Boğa Burcu insanlarının sevilesi yönlerini yazmaya karar verdim bu Bence'mde. Her ay bir burç Bence'si yazmak istiyorum bundan sonra. Haziran'da da İkizler burcunu anlatacağım mesela... Sıkıcı olmaması için de kısa ve öz tutmaya dikkat edeceğim. ☺
Boğa burcu, en huzurlu, en dengeli burçlardan biridir
Çünkü Boğa, ne istediğini iyi bilir, sahip olma isteği hep ön plandadır. Kararlı olmak, onu huzurlu bir insan haline getirir.
Boğa insanı, sabırlı ve sıcak kanlıdır
Sorumluluk duygusu oldukça gelişmiştir, ihtiyatlıdır. Sinirlerinin alınmış olduğunu bile düşündürebilir size zaman zaman.
Hoşsohbettir, eğlencelidir, rahatına düşkündür
Hem kendi rahat etmek ister, hem de sevdiklerini rahat ettirmek ister. Çocukla çocuk, büyükle büyük olur, nerede nasıl davranacağını çok iyi bilir.
Sevdi mi tam sever, sildi mi tam siler
Sevgiye ve ilgiye çok ihtiyacı vardır, karşısındaki kişiyi tüm kalbiyle sever, kıskanır.
Size, kendinizi ifade etme hakkı tanır
Sizden de bu hakkı kendisine tanımanızı bekler.
Bakımlı görünmeye dikkat eder
Bakımlı olmak çok önem arz eder Boğa insanı için.
Arkadaşlarına karşı çok sadakatlidir
Sevdiklerinin sorunları ile yakından ilgilenir. Ailesine ve evine bağlıdır.
Son madde yanlis , boga burcu en ketum olanlardandir, ve hakikaten oyle tecrubeyle sabit :) konusmayi sevmezler, konusanlari dinlerler ama , ve inatcilar bunu da eklemeliydin hayata bakis açilari kliselerle dolu bu çok dogru malesef ve etrafimda daha çok boga mensubu insan var :(
Dört dörtlük anlatmışsın eline sağlık. Beni anlatmışsın resmen. Daha nasıl anlatılabilirdik ki. Siz de iyi ki varsınız. Bu arada güven meselesi de var. Fazla güvenmez ama diğer yandan sır küpüdür.
1
1 Yorumla
Bence diyen
+1 yıl
Teşekkürler, çok sağolun güzel görüşünüz için :) evet onu da yazıp yazmamak konusunda tereddüt yaşadım açıkçası :)
Bu kişiden kişiye göre değişir. Benim gördüğüm boğa burcu insanı (!) kataktersiz, değişken halli, egolu, hali kadar kalbi de değişken olan biriydi ve sildim gitti. İyi ki de yok. 😊
boğa burcumu sakin hadi canım sende boğa burcu çok sinirli kızgın bir burçtur kimse olmazsa kendisiyle kavga eder. bence bu özellikler başaka ait boğaya değil
boga burcuyum 27 yasima kadar sadece 1 kez kavga ettim 3 kez cok sinirlendim :) kisacasi söyle diyim boga burcu coook sabirli sakindir ama sabrini tasirirsaniz o zaman tam bir boga olur iste
bende boğayım ve anlattıkların hemen hemen uyuyor da benim aklıma takılan bişey var neden boğa neden inek değil eğilip şeyine mi bakmışlar belkide inektir nerden biliyorsunuz
konuşkan değilim. huzuru severim. saygısızlığa tahammülüm yoktur. kavga çıkarırım. fikirlerimde gelişime açığım fakat onları koruma konusunda inatçıyım.
Boğa... ne kadar da güçlü... Bir Boğa kadar güçlü olmalı... Sadakatli olmak... Karakterimde sadakatli olmak var ama bunun iyi bir şey olmadığı anladığımdan bu yana sadakatli olmayı bıraktım...
burclar kadına ve erkege gore farklılık gosterir. ayrıca seni daha cok etkileyen burcun su an için gunes burcun (temel burcun, boga) olmayabilir, cunku belli yas evrelerinden sonra-kişiden kişiye degisir- ozellikle20-25'ten sonra hayatında daha cok yukselen burcun etkili olur ve ay burcu da insanlarla iliskilerini etkiler. Yukselen burcunu dogum gun ve saatini (saat onemli) biliyorsan bulabilirsin. Ben de ne yazdım ama astrolog gibi :D bir ara astrolojıyle ilgilenmistm de baya :) bu arada ben de bogayım :D
En İyi Cevaplar