Sadece Sizin Görebildiğiniz İzler, Diğerlerinden Çok Daha Kötüdür

Fiziksel yaralar mı, yoksa ruhsal yaralar mı daha çok can yakar?


Eskiden buna benzer soruları gördüğümde, "Tabii ki fiziksel yaralar. Kıyas bile kabul etmez." derdim, hatırlıyorum. Ama ruhumu saplanan bıçaklardan sonra aslında ne kadar da büyük bir yanılgı içerisinde olduğumu farkettim.


Sadece Sizin Görebildiğiniz İzler, Diğerlerinden Çok Daha Kötüdür


Fiziksel yaraların kapanması birkaç gün, en fazla birkaç hafta sürüyor. Ama darbeyi alan yer ruhunuz ise, o yaranın kapanması oldukça uzun sürüyor. Bazense, hiçbir zaman kapanmıyor.



Aynı zamanda o yaralar, sizde yeri asla dolmayacak boşluklar da bırakır. Ve üzeri kabuk bağlasa da, o yaraların yeri asla dolmaz.
O yaraları yalnızca siz görebilir, siz hissedebilirsiniz. Herhangi birine içinizde olanlardan, yaşadıklarınızdan bahsetmediğiniz sürece, acı çektiğinizin farkına varmaz.


Sadece Sizin Görebildiğiniz İzler, Diğerlerinden Çok Daha Kötüdür


1 hafta önce ufak bir kaza sonucu olan yara gözüme takıldı. Kolumdaki iyileşen yaraya dokununca kendimi geri çektim. Kesiğin izi kalmamıştı ama yüreğimin bir parçası bunun tersinin olmasını istiyordu. Öyle olsaydı en azından elimde, içinde bulunduğum ruh halini haklı çıkaracak bir kanıt bulunurdu.


O anda şunu anladim ki; "Sadece bizim görebildiğimiz izler, diğerlerinden çok daha kötüymüş."



Okuduğunuz için teşekkürler.



Sadece Sizin Görebildiğiniz İzler, Diğerlerinden Çok Daha Kötüdür

Sadece Sizin Görebildiğiniz İzler, Diğerlerinden Çok Daha Kötüdür
Cevapla