Hayata Pozitif Bakarsan, Kazanan Sen Olursun!

Hayata Pozitif Bak Kazanan Sen Ol!


Bakmak ve görmek birbirinden farklı şeylerdir. Nasıl baktığımız ve ne gördüğümüz çok önemlidir.
Hayata kötümser bakmak bize üzüntüden başka bir şey kazandırmaz bu aslında bir kazanç değildir bizim için büyük bir mutsuzluğun başlangıcıdır.


Hayata nasıl mı bakmalıyız ?
Hayata Pozitif Bakarsan, Kazanan Sen Olursun!


Hayata nasıl baktığımız kadar, baktığımızda ne gördüğümüz de çok önemli.


Mesela üstteki resme baktığınızda ne gördünüz ?



  • -"Kivinin yarısı yok" değil mi? Böyle bakarsak kaybetmiş oluruz.

  • -"Kivinin yarısı halâ var" diye bakarsak, kazanan biz oluruz.


Göreceğimiz şeyler olumsuzluklar olmasın, olmayanı değil, var olanı görelim, mutlu olalım.
Emin olun hayata olumlu yönlerinden baktığınızda eskiden bizi mutsuz eden düşünceler gidecek yerine bizi tamamen mutlu ve huzurlu eden düşünceler gelecektir.


Hayata Pozitif Bakarsan, Kazanan Sen Olursun!


Eğer ayağınız taşa takılırsa, "Allah kahretsin!" demeyin, "Allah'a şükür, taşa takılabilecek ayağım var." deyin, bu şekilde hayata pozitif bakmış olursunuz, o andaki olumsuzluğu bile olumlu duruma çevirirsiniz. Parmağınıza iğne batsa, elinizi bıçak kesse "Kahrolsun!" değil, "Şükürler olsun, elim var." deyin sağlıklı olmanın mutluluğunu yaşayın.



İyimser insan her felakette bir fırsat, kötümser insan da her fırsatta bir felaket görür.



Hayata Pozitif Bakarsan, Kazanan Sen Olursun!


Okuduğunuz için teşekkür ederim, mutlu bir hayat sürmeniz dileğiyle...

Hayata Pozitif Bakarsan, Kazanan Sen Olursun!
Cevapla