İnsan Ne İle Yaşar Serisi 5: Ben Sordum @Suvenir Neler Söyledi?

Selamlar 🙂

Röportaj serimize tüm hızıyla devam ediyoruz. İlgi gösterip harika yorum yazan tüm üyelere kucak dolusu sevgiler💕 Bu seferki konuğumuz @Suvenir ile çok tatlı bir röportaj yaptık. Hazırsanız gelsin röportajımız 🥳

Merhaba 🙂 Seninle röportaj yapabilir miyim, ister misin ?

Merhaba, kusura bakma biraz işlerim olduğundan mesajını yeni gördüm. Elbette çok isterim.

Kabul ettiğin için teşekkür ediyorum. Sana 9 soru soracağım. Fakat sorudan soru da doğabilir kuracağımız iletişimin akışına göre🙂 İlk soruyla başlıyorum: Hani derler ya büyüklerimiz "bu çocuk büyüyünce çok can yakacak" diye...

Sen bu hayatta can yakan mı oldun en çok yoksa canı yanan mı?

Ne demek, ben teşekkür ederim. Can yakan oldum mu bilmiyorum ama bir defasında canı yanan oldum

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 5: Ben Sordum @Suvenir Neler Söyledi?

Yansak da yine küllerimizden doğarız Anka kuşu gibi 🙂 Kalbine layık güzel insanlara denk gelmeni diliyorum.

Peki evinde en çok sevdiğin eşyalardan birini söyler misin bize?

Teşekkür ederim. Evimde en sevdiğim eşyam kulaklığım. Müzik dinlemeyi gerçekten çok seviyorum, her anımda dinliyorum. Sevdiğim bir diğer eşyam ise kitaplarım. Son zamanlarda okumayı da çok sever oldum, bana terapi gibi gelen aktivitelerden biri oldu.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 5: Ben Sordum @Suvenir Neler Söyledi?

Rica ederim 🙂 Harikasın. Şöyle bir hayal ettim de seni vallahi cevabını okurken içime huzur doldu. Verdiğin cevap da bana terapi oldu. 🙂

Kitap kurdu değerli KS üyesi gündemi takip etmeyi seviyor musun? Haber seyreder misin mesela?

Evet, gündemi takip etmeyi seviyorum. Her akşam mutlaka haber izlerim. Ülkemizde ve dünyada neler olup bittiğini bilmem gerekiyor.

Ne güzel dünyaya ve ülkemize dair merakına hayran kaldım.

Peki senin için bakımlı kadın/erkek demek ne demek? Makyaj yapmak veya tıraş olmak bir bakım ölçütü müdür? Bakım dediğin neyle ilgilidir?

Makyaj yapmak bakımlı olmak demek değildir asla. Kişisel temizliğine dikkat eden insan, benim için bakımlı insandır..

Çok güzel söyledin 🙂 5. Sorumuza geçiyorum...

Yurt içi ve yurt dışı seyahatlerin oldu mu? Olduysa nereyi beğendin en çok?

Evet, yurt dışı seyahatim oldu. Anne tarafındaki akrabalarımı ziyaret amaçlı birkaç defa Kazakistan'a gitmiştim. Yurtiçi seyahatinde ise Tekirdağ ve İzmir'i gezme fırsatım oldu. En çok İzmir'i beğendiğimi söyleyebilirim.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 5: Ben Sordum @Suvenir Neler Söyledi?

Bir İzmirli olarak çok sevindim İzmir'i beğenmene 🙂 Kazak göçmeni oluyorsun yani sen de bir nevi.

Aslında şöyle, anne tarafım Rus benim ama hepsi Kazakistan'da yaşıyor. Rus ve Trakya genleri karışımı diyebiliriz

Kazak göçmeni kadınlar
Kazak göçmeni kadınlar

Oooo çok güzel 🙂 Peki o halde bize seni sen yapan bir özelliğini anlatır mısın?

Beni ben yapan özelliğim, eğlenceli kişiliğim bana göre. Bir de sürekli empati kuruyor olmam

🙂 Bu eğlenceli hanımefendi sanata ilgi duyuyor mu? Hangi sanat dalını daha çok seviyorsun? Resim, müzik, edebiyat, dans...

Evet, sanata oldukça ilgi duyuyorum. Hepsi birbirinden değerli. Aralarından kendimi geliştirmek istediğim sanat türleri var, dans gibi Ama müzik ve edebiyata ayrı bir sempatim var.

Harika 🙂 Sondan bir önceki sorumuza geçiyorum. Evcil hayvanın var mı veya hiç evcil hayvan besledin mi?

Evet, bir dönem kedim vardı. Ama ömrü uzun olmadı maalesef

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 5: Ben Sordum @Suvenir Neler Söyledi?

Kedi de olsa o da bir can. Benim de civcivlerimden biri vefat etmişti. Ruhları şad olsun diyelim🙏Gelelim röportajımızın konseptine ismini veren son sorumuza. Tolstoy'dan bir soru. İnsan ne ile yaşar sence? Şimdi içinde bulunduğumuz çağda hep "eskiye özlem" var. Halbuki bu çağın insanları "eski toprak" denilen büyüklerimizden daha fazla olanağa sahipken niye eskiye özlem duyuluyor?

İnsan sadece yediği, içtiği, okuduğu, dinlediği şeylerle mi yaşar sence?

Amin. İnsanlar her zaman kendinde olmayanı ister bir kere en başta. Eskiden bu teknoloji yoktu. Onlar keşke daha rahat evi süpürsem derlerdi, şimdi biz süpürge bulduk illa Dyson olsun istiyoruz mesela. Bu böyle devam edecek. Bunun önüne geçemez kimse ve çoğumuz karmaşadan kalabalıktan yorulduk. Onların bize getirdiği hareketli yaşam bizi yordu. Farkında olsak da olmasak da durum bu ve eskiyi de bildiğimiz, bilmesek de duyduğumuz için doğal olarak eskinin sadeliğini ve sıradanlığını özlüyoruz. Şimdi bile ev eşyası alırken ya da bir kombin yaparken sade ya da minimalize olanlar her zaman içimizi bir rahatlatır. Bu hep böyle yani bana göre. Vücudun sadeliğe ihtiyacı vardır karmaşaya değil. Karmaşa veya kalabalık sadece anlık bir şekilde gerekir. Uzun vadede sadelik beyni daha çok yatıştırır ve daha kaliteli bir insan olmanı sağlar.

Harika bir cevap verdin @Suvenir. 🙂 Kıymetli zamanını ayırıp röportaja verdiğin güzel cevaplar için çok teşekkür ediyorum. Ve kadınlar günün kutlu olsun🙂🌹💕

Röportajında bana da yer verdiğin için ben teşekkür ederim. Senin de kadınlar gününü kutluyorum.

Rica ediyorum 🙂 Teşekkürler 💕🌹

Buraya kadar okuyan herkese teşekkürler röportajımızın diğer serisinde görüşmek dileğiyle; huzurla ve keyifle kalın.

İnsan Ne İle Yaşar Serisi 5: Ben Sordum @Suvenir Neler Söyledi?
Cevapla