Merhaba,
Biraz iç dökelim, biraz rahatlayalım istedim bu Bencede. Yeni yıla girerken birçok beklentimiz var kimseye söylemesek de. Beklentiler eyleme geçilmediği sürece anlamsızdır bunda kabul etmeniz gereken bir gerçek biliyorsunuz ki. Peki nasıl davranalım?🤨
❄️ İnsanlara iki adımdan fazla gitmemek

İnsan ilişkileri evet önemli bir yere sahip hayatımızda. Bu nedenle insanlara karşı dostane adımlar atmak güzeldir. Ama bir adımdan fazlası bazen fedakarlığa giriyor. İkiden fazlası zaten karşı tarafın sizden sürekli beklenti halinde olmaya alışması demek. Gelmeyene gitmiyoruz!
❄️ Kendi çıkarları uğruna sizi aracı koyanları reddetmek

İnsanlar bazen konuşmaya cesaret edemedikleri kişiler için sizi araya koymak isterler. Ancak istenilen sonuç alınmazsa cesaretsiz olan kişi yine cesaretsizlik örneği gösterip kaçacaktır. Olay başınıza kalabilir aman dikkat.
❄️ Kimse için gece geç vakitlere kadar uykusuz kalmamak

Özellikle sevgiliniz için sık sık bu hataya düşüyorsunuz. Çok ekstrem bir durum yoksa her gece yazışıp gündüz uyuyan bir kişiden ne kadar sağlıklı bir eş olabileceğini düşünün. Sizi düşünse hayat rutinimiz saygı duyması gerektiğini söylemeye gerek var mı?
❄️ Kendinize güzel hediyeler alın

Sürekli insanlar için, moda olduğu için bir şeyler almayı bir kenara bırakın. Neti seviyorsanız onu alın ve kendinize ara ara hediyeler alın. Sürekli insanları mutlu ederek yaşayamazsınız, benlik kavramınız yok olur.
❄️ Dinlenme şeklinizi çeşitlendirin

Dinlenmek uyumaktan ibaret değildir. Resim çizerken de, kitap okurken de dinlenebilirsiniz. Sosyal medya sohbetlerinden, wapp konuşmalarından, saatlerce süren dizilerden çok hobi öğrenip onu yaparak dinlenmeye çalışabilirsiniz.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Teşekkürler çok güzel bir paylaşım olmuş. 🌸
Rica ederim canım 😍
💕🌸
Umarım yeni yılda özellikle "İnsanlara iki adımdan fazla gitmemek" huyumu geride bırakabilirim 😌
Emeğine sağlık 🌸
Umarım yoksa çok yıpranırsın ben de yıprandım...
Teşekkür ederim
Bu güzel tavsiyelerin için teşekkürlerimi sunuyorum açıkçası yıl geçse de huy değişmez adresi insanoğlu yine aynı hatalar yapmaya devam eder.
Dikkat edebiliriz arkadaşım
🙂🙂🙂
Bunların hemen hemen hepsini uyguluyorum zaten paylaşım için teşekkürler emeğine sağlık
Ben teşekkür ederim
Kendi çıkarları uğruna sizi aracı koyanları reddetmek Tam bana göre. Emeğinize sağlık
O konudan çok dilim yandı
Benimde.
Fazla samimiyetten uzak olmaliyım fazla samimiyim çok sorun
Büyük hata
Çoğu huyumu geri bırakmam biraz kabuğuma çekilmem lazim
Kararın hayırlı olsun.
Teşekkür ederim
Var kendime not
Kimseye güvenme her kez bir gün gider
Herkes gidiyor bu doğru
Evet maalesef gidiyor ardında bıraktığı cenazeye bir fatiha okumadan
.
Amaç o insanları mahvedip bırakmak amaçları
Çok doğru söyledin viran yürekler kan ağlamış gidenlerin pekte umurunda olmuyor tam bu durum için yazdığım bir şiirim var
Okurum
Terk etti dost bildiklerim gerçek seven kim kaldıki dertle dolu şu alemde yaşanacak ne kaldıki sevgi bitti dostluk bitti gönüllerde hırs birikti yalan gerçekleri yendi inanacak ne kaldıki
Anlayan yok sevgilerden kandamlıyor yüreklerden mutsuzluğum hep bu yüzden ağlanacak ne kaldıki
Teşekkürler bilgilendirmeler için abla 😂 ellerine emeklerine sağlık 😊🤩
Ben teşekkür ederim yorumun için
😊😊
Biraz gerginlik, biraz utangaçlık, orta düzeyde üşengeçlik.
Üşengeçlik ve bunalma bende de var
Nasıl halletmemiz lazım acaba
Öğreneceğiz
Ama birşeyin de kolayı olsun ya hazıra konalım
Ellerine sağlık çok güzel bir paylaşım.
Teşekkür ederim
İnsanlara fazla şans tanımayı bırakmalıyım
Kesinlikle
Güzel bir çalışma olmuş.. tebrikler...
Çok teşekkür ederim
Denemeye calisiriz
Deneyin ve hatta
Evet güzel ahlaklı ve güzel huylu olmalıyız
Kesinlikle
✌️
Teşekkürler paylaşım için emeğine sağlık
Ben teşekkür ederim
Yazıp yırtıp çöpe atsam geçer mi😂😂
Geçer :)
Ruhumu kople yenilemem lazım
Al benden de o kadar
eline sağlık güzel bir paylaşım olmuş
Ben teşekkür ederim
rica ederimm
O bizim elimizde degilki
Bizim elimizde gayet
Evet harika katiliyorum.
Değişeceğiz
Güzel bence olmuş emeğine sağlık
Teşekkür ederim
Rica ederim son iki soruma görüşünüzü paylaşırmısınız
Tabii
Fedakarlk bence
O huyumun çok zararını gördüm
Düşüncem bunu
İyi düşün
Düşünüyorum 😞
Güzel paylasim
Teşekkür ederim
Bencede
Haklısın
Herşeye sıfırdan başlamak