Okyanusta Küçük Balık Olmak Mı, Gölde Büyük Balık Olmak Mı?

İnsanların yaşam tarzlarına göre ikiye ayrıldıklarını fark ettim. Bazıları gölde büyük balık olarak bazılarıysa okyanusta küçük balık olarak yaşamayı tercih ediyorlar. İşte bu kişilik tiplerinin özellikleri.

Okyanusta Küçük Balıklar🤔

Bu kişiler hırslı yapıdalardır. Bu hırs başarı arzusunu körükler. Her zaman daha iyisini isterler. Kendilerinde sürekli geliştirme ihtiyacı hissederler. Gerçek aşkın, gerçek sevginin peşinden koşarlar. Arkadaşlıkların kaliteli olmasına özen gösterirler.

Bunca hırs, arayış, mücadele her yiğidin harcı olmayabiliyor. Başarısız olan küçük balıklarda yalnızlık, depresyon, umutsuzluk gibi ruh halleri oluşuyor. Bazı küçük balıklar bu zorluğa dayanamayıp göle büyük balık olmaya gidiyor

Okyanusta Küçük Balık Olmak Mı, Gölde Büyük Balık Olmak Mı?

Gölde Büyük Balıklar🤠

Bu kişiler hedonist(hazcı) özellik gösterirler. Hayatlarını duygularını tatmin etme arzusuyla geçirirler. Mücadeleciliğin aksine uyumlu kişiliğe sahiplerdir. Sürprizlerden, risklerden hoşlanmazlar. Huzuru, düzeni, dinginliği severler. Romantizme ve cinselliğe bayılırlar. Aileleriyle yakın ilişki kurarlar.

Büyük balıkların hayatı zamanla monotonlaşır. Eski zevki alamazlar ancak standartları da düştüğü için bunu çok fark etmez ya da önemsemezler. Bu mutluluk algısı onları göllerinde tutar. Okyanusa göç eden balık sayısı yok denecek kadar azdır.

Okyanusta Küçük Balık Olmak Mı, Gölde Büyük Balık Olmak Mı?

Peki siz hangi balıksınız?🐟🐟🐟

Okyanusta Küçük Balık Olmak Mı, Gölde Büyük Balık Olmak Mı?
Cevapla