Sizce Bir İnsanın Beklentisi Neden Sıfırlanır Hadi Açıklayalım

Selam

Bugün bu bence de size aslında hep cevap bulmak istediğimiz ama bir türlü ya nedenini ya da cevabını bulamadığımız bir şeyi açıklamaya çalışacağım yani aslında düşünerek daha önce kafamda planlayarak yazdığım bir yazı değil bu şu an yazmaya karar verdim ve ben de sizinle birlikte aslında bir şeyler üretmeye çalışacağım.

Konumuz şudur sizce bir insan neden tükenir neden durulur neden artık içten içe burulur neden artık hayata karşı kırılır.

Ve daha bir çok şey…

Böyle durumlarda artık kişi hayattan hiçbir şey beklemez beklentisi yoktur.


Beklentilerini en az da indirgemiştir.

Artık her ne kadar çabalarsa çabalasın bir şeylerin değişmeyeceğini İçten içe kabullenmiştir ve kabullendiği anda aslında tükendiğini fark etmiştir.


Artık hayatın renklerinin olmadığını aslında sadece siyah ya da beyaz öylece alacalı bulacalı bir şey olduğunu fark etmiştir.


Hiç bir koku sihirli gelmiyordur artık her şey sıradanlaşmıştır bir tek bebek kokusu bir nebze olsun içindeki yükü hafifletir bir tek bebek kokusu.

Artık içindeki o sesler o neşe belki de içten içe attığı o kahkahalar kaybolur her şey son bulur.


Her gün belki de uyanırken umut kırıntıları ile kalkıyorsa artık sadece içinde kör bir heves kalır yani koskoca bir hiç.

Sizce Bir İnsanın Beklentisi Neden Sıfırlanır Hadi Açıklayalım

Artık hiçbir şeye şaşırmıyordur Çünkü içinde gizliden gizliye belki de fırtınalar kopuyordur depremler oluyordur ne zelzeleler ne afetler o yüzden dışarıda olan herhangi abes bir durum artık onu şaşırtmıyordur.

Merak etmiyordur artık hiçbir şeyi aklı gelip gelebilecek ne varsa hiçbir şeyi artık merak etmiyordur.


En iyi bildiği sokaklarda kaybolacak hale gelmiştir artık.


En iyi anlaştığı insanlara artık yabancı bir insan olmuştur tanınmaz.


Artık hayattaki en çok sevdikleri şeylere sırt çevirmiştir.

Sizce Bir İnsanın Beklentisi Neden Sıfırlanır Hadi Açıklayalım

Sürekli uyur sürekli çünkü uyumak bir kaçıştır.

İrkilerek uyanır her gece defalarca kez.


Çünkü asla gelmeyeceğini bile bile bekliyordur bunu istemdışı yapıyordur isteyerek değil çünkü elinde olan bir şey değildir beklenti.

Bütün umutlar gitmiştir her şey elinden alınmıştır tıpkı sütü dökülmüş bir kedi ya da şekeri elinden alınmış bir çocuk gibi.


Dünya onun için kararmıştır ay güneş yıldızlar hepsi Parıltısını kaybetmiştir.


Başını koyduğu yastık artık bir Şelale olmuştur.


Hayalleri hayal olmuştur.

Dünyası kararmıştır.

Sizce Bir İnsanın Beklentisi Neden Sıfırlanır Hadi Açıklayalım


Ve o sihirli soru sorulduğunda “nasılsın?”

İyiyim diye cevap verir ama aslında içimde öyle fırtınalar koparken bağırıyordur.

Bu hayat artık onu uçuruma getirmiştir çünkü bazen bir şeyler oluyordur elinden bir şey gelmiyordur ve bunu biliyordur yaralıdır çok yaralı.


İster ekonomik SORUNLAR ister aynı SORUNLAR her ne olursa olsun ya da en başta gelen nedenlerden biri sevmek.


Bu acıları nedeni genelde aslında sevmektir zaten kötü olan olmaması gereken sevgiler yüzünden olmamış mıdır?

Sizce Bir İnsanın Beklentisi Neden Sıfırlanır Hadi Açıklayalım


Belki onu görmüştür belki onunla konuşmuştur belki ona dokunabilmiştir sarılabilmiştir kokusunu alabilmiştir belki hiç görmemiştir belki de hiç duymamıştır ve de hiç dokunmamış sıcaklığı hissedememiştir ama bazen yanına bile oturamadığın bir kişinin gelip yüreğinin tam ortasına oturması…


İşte kelimelerin artık kifayetini yitirdiği yer…

https://media0.giphy.com/media/PqyVpttkjqEfu/giphy.gif?cid=5e214886xlc06a73flj2akfgx8b8wfy8lwm5ih9k6jlwv03y&rid=giphy.gif&ct=g

Bu bencede aslında size pek bir bilgi vermedim pek işinize yarayacak bir şey de yok sadece ufak bir iç dökmek gibi bir şeydi.



İsterseniz siz içinizdeki bütün her şeyi aşağıya yazabilirsiniz.

#perso 💙

#perso #perso 💛

#perso #perso #perso 💙

#perso #perso 💛

#perso 💙

Sizce Bir İnsanın Beklentisi Neden Sıfırlanır Hadi Açıklayalım
Cevapla