Herkeslere merhabalar 🎈

Daktilom epey tozlanmış, çalışıyor mu diye bakayım ve tam çalıştığını görmek için bir bence yazayım dedim. Eğer şanslıysam daktilom çalışır ve bencemi tamamlarım. Bence konusu ise; Şanssız insanların başına gelebilecek ufak talihsizlikler!
Şemsiye veya yağmurluğun, yağmurlu gün ile uyumsuzluğu

Dışarıya çıkacağınız bir gün öyle pencereyi açar, göz kararı bir karar verir, dışarıya çıkarsınız ve verdiğiniz karar neyse tam tersi olur. Yağmur yağar diye aldığınız şemsiye, size güneşli bir günde sadece bir yük olur....
Ayak serçe parmağınızın, sehpanın köşesi ile olan aşkı

Gayet sıradan bir gün veya gece geçirdiğinizi düşünüyor olabilirsiniz ama bu sıradanlık hiç hoş bir durum değil. Bir an önce sehpa ayak serçe parmağınız bir birine kavuşmalı ve siz kıvranmalısınız...
Hareket sensörlü, güdümlü kuş pisliği füzesi

Yahu ey kuş! Etrafta bilmem kaç milyon cm² alan var, nasıl gelip insanların kafasındaki 1-2 cm² alana bırakabiliyorsun? Bu kadar isabetli atışlar yapabilmeyi nereden öğrendin?
Çoraplar ile ıslak tuvalet terliğinin eşsiz uyumu

Arkadaşlar dünya üzerinde bir birbirine bu kadar hızlı kavuşan başka bir çift yok. Sevgili ıslak tuvalet terliği yepis yeni çorapları sever çünkü daha zevkli oluyormuş. 😀
Nerdeyse tükenmeyen şarjın ihtiyaç anında bitmiş olması

Telefonla zibilyon gereksiz aktivite yaparken şarjın olağan üstü olur ama bir işin varsa şarj resmen utanmasa sırf kullanabileme diye telefondan uçup gider. 🥳
Yemek içerisinde bulunan kılın, mutlaka seni bulma isteği

Ben bunu çok yaşamaya başladım son zamanlarda, yemeğin içinde olmaması gereken bir şey varsa o mutlaka gelir beni bulur. 🥳
Süpermarkette az kişilik kasaya gidip, daha çok beklemek

Marketten ufak bir şey almışsındır ve az kişilik olan sıraya girer beklersin. Etrafındaki insanlar tamamen değişmiştir, market çalışanları yaşlanmıştır falan, ama sen hala aynı yerde bekliyorsundur. 😀
Saydım ve galiba yedi madde oldu ve benim misyonum doldu. Sizin veya arkadaşınızın başına gelen komik durumlar varsa mutlaka yorumlara yazın. Belki bir sonraki benceme konu olur. 😀
Hoşça kalın...🎈
#TedBence
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
teşekkür ederim harika bir bence yazısı olmuş
Benim de yemeğimden bir kaç kere kıl çıktı 😐 ne kadar da iğrenç bir şey ya demek ki şanssızmışım sjsjjsj Ekine emeğine sağlık
Durağa geldiğinde gelmeyen otobüs ve diğer hatların vızır vızır gelmesi 😅
Hemen hemen hepsini yaşamışlığım var, tekrar hatırlamak gülümsetti. Eline sağlık.
Aa ee ben şansızlarda master yapmışım resmen.😯