
Selâm arkadaşlar. 🌸
Size yine güzel bir konu ile geldim. İnternette gezinirken denk geldim ve düşündüm. Sarılmak çok farklı bir şey bence. Görünüşte belki sıradan bir şeymiş gibi görünebilir ama çokça faydası varmış. Gelin bakalım nelermiş. 🙃
1- Sevdiklerinizle aranızdaki bağ güçlenir.

Aranızda sorun olsun ya da olmasın sarılmak sevgiyi güçlendiriyor. Sevdiklerinizle sarılın.
2- Stresi ve kaygıyı azaltır.

Kötü geçen bir günün ardından evinize geldiğinizi ve eşinize sarıldığınızı düşünün. O sarılma her şeye bedeldir bence. 🙃
3- Kendinizi güvende hissedersiniz.

Yanlış hatırlamıyorsam birine 7 saniye boyunca sarılmak o kişiye güvenmemizi sağlıyormuş. Sarılmak güzel bir şey ama şu da var: Sarıldığımızda sarıldığımız kişinin yüzünü göremiyoruz, sahte bir sarılma olabilir. Umarım kimsenin başına böyle bir şey gelmez.
4- Sakinleştirir ve iyileştirir.

Test edip onaylanmıştır bu. 🙃 Anneme sinirli bir zamanında sarılmıştım, siniri geçmişti. Depresyonda olan birinin de en çok ihtiyacı olan şey bence.
5- Ağrılarınızı dindirir.

Gerçekten etkisi büyük bence. Ağrılı olduğunuz zaman birine sarılın. Ağrıyı azaltacaktır gerçekten. Tuhaf ama güzel bir şey bence.
Bol sarılmalı bir bence oldu bence. 🤗 Sarılmanın bir sürü marifeti varmış da haberimiz yokmuş. 🙃
Bence'mi beğendiyseniz beğeni butonuna tıklamayı unutmayın. Sevgiler. 🌸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer