Sevgisizlikte İnsanı Kötü Yollara Sürekleyen Durumlar!

Merhaba!

Sizlere evde stresin sıkıntının sevgisizliğin açtığı durumları yazacağım.

1- Sevgili Olma

Sevgisizlikte İnsanı Kötü Yollara Sürekleyen Durumlar!

Ailenizde; sevgi saygı huzur anlayış görmeyince, maalesef insan kendisini bir erkeğe veya kadına itiyor. Ondan sevgi bekliyor, yazsın istiyor Sanki o olmazsa olmuyor. O; senin ailen gibi oluyor. Onu; düşünmeden yapamıyorsun. Sürekli ağlıyorsun ki; evde "sevgi, saygı, huzur, anlayış" olsa bu kadar deli gibi aşıkta olunmaz. Sıradan bir insanı bile istersin. Ailenin doğru yetiştirmesi çok ama çok önemli her şey küçüklükten geçer. Eğer doğru bir aileniz olsaydı; bütün bu aşk acılarını yaşamazdınız. Kendinizi suçlu hissetmezdiniz. Ona bağımlı olmazdınız o yüzden ailesinde doğru yetişenler çok şanslıdır. Ne demişler ağaç yaşken eğilir.

2- Kendini Yalnız Hissetme

Sevgisizlikte İnsanı Kötü Yollara Sürekleyen Durumlar!

O kadar zor bir durum ki; sevgi alamadığında, saygı göremediğinde; kendini sanki kaybolmuş gibi, değersiz gibi, zavallı gibi hissedersin. Sanki; "kendini kilitli bir kutuda gibi ..." uzayın derinliklerinde hissedersin. Tek başına olduğun an sanki her zaman yalnız hissedersin. Mutsuz olursun, çökersin, Kendine eziyet edersin, sanki herkes üstüne gelir gibi seni sevmiyor hissedersin ne kadar kötü bir durum değil mi? Sevgisizlik işte insana bunları yaptırıyor.

3- Sürekli Ağlarsın

Sevgisizlikte İnsanı Kötü Yollara Sürekleyen Durumlar!

Sen; sevgi almamışken, huzursuzken, kimse sana saygı duymazken, sen sürekli ağlarsın. Etrafındakileri de ailen gibi hissedersin. Kendini kaybedersin. Kaçıp gitmek istersin, evinden herkesi her şeyi bırakmak kendine ait başka bir hayat kurmak istersin. İnsana sevgisizlik; bu düşüncelere yok acıyor işte... Sürekli canım sıkılır. Başka tanımadığın insanlarla konuşmak istersin. Kendini rahatlatmak istersin. "Dert üstüne derdin olur," ne kadar sıkıcı bir durum değil mi ? Halbuki ailen doğru olsaydı sen de güzel doğru bir insan olurdun ama belki onlar gibi kötü düşünmüyorsun. Sen başkasın...

İnşallah bundan sonraki hayatımız daha güzel olur ve mutlu oluruz. Hiçbir şey için can sıkmaya değmez. Bizleri güzel hayat bekliyor...

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

#Denizdibindeinciiii

Sevgisizlikte İnsanı Kötü Yollara Sürekleyen Durumlar!
Cevapla