1. Her zaman kendi yaptıkları ön plandadır

Bu kişiler her zaman ve her yerde, kendi yaptıklarını över. Yaptıkları hareket yanlışta olsa her zaman ben doğrucuyum der. Bu insan, hayatta her zaman kaybeder ve kaybetmeye mahkumdur.
2. Başkalarına maddi manevi zarar vermek için sinsi planlar kurar

Böyle insanlar, direkt olarak kişiye zarar vermez. İçten içe çalışır, adeta kişiye dostmuş gibi görünür fakat arkadan o kişinin veya kişilerin kuyusunu kazar. Direk zarar vereceğini belli eden insanlardan asla korkmayın. Dost gibi görünen ve her şeyinizi bilen insanlardan korkun.
3. Her şekilde şiddete başvurur

Toplumumuzda bu tarz insanlar çok yaygın. Dikkat ederseniz toplumun birçoğu, her işini kaba kuvvetle, şiddetle halletmeye çalışır. Bunun altında yatan en büyük neden ise cehalettir. Çünkü söyleyecek kelimesi yoktur ve hemen fiziki kuvvete başvurarak üstün çıktığını zanneder.
4. Onlar için menfaat her zaman önemlidir

Bu kişiler için sadece maddi değil, her türlü manevi çıkarlarda önemlidir. Sadece menfaati olduğu kişilerle çok iyi arkadaş veya dosttur ama menfaati bittiği zaman onların gözünde aşağılık olursunuz. Böyle insanlar hepsinden daha tehlikelidir.
5. Söylenilen hiçbir şeyi ciddiye almaz

Bu tip insanların savunduğu şey, hiçbir şeyi kafaya takmazsan uzun yaşarsın mantığıdır. Bilinmeyen bir şey vardır ki bu insanlar ciddi ortamlarda bile denilen hiçbir şeyi dikkate almaz ve adeta dalga geçer. Bunun dozunu ayarlamaktır önemli olan.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
21Cevap
Hem sinirlere hemde kisilerin sahsına zarar tipler..
Guzel bir bence olmuş👏👏
Okurken eski eşimi anımsadım sanki o da ruh hastası gibiydi sanki, ayrıca adaletsizdi beni kaybetmeyi başardı.
Ve her ortamda yalnızca kendi bildiklerini savunurlar, yanlış olsa dahi. Başkalarını fikirlerine, görüslerine asla saygı duymaz ve onaylamazlar..
Baskıcı sıkıcı sevgiyi üstünde baskı ve etki kurmak zanneden kendini prenses ve Ya babasının bi tanesi sana hayatında hiç derdi olmayıp ortam da bunu mu taktınız diye Altında arabası ceninde 2 telefonla beni yargılayan insan tipi.
Egoist
Bencil
Vurdumduymaz
Bilmiş
Hatasini kabul etmeyen
Ozur dilemeyi bilmeyen
6) umursanmamak. Karşımdaki insanın ağzından parayla laf almak.
Tesadüf mü yoksa bu insanlar her yerde fazla fazla var mı
Bu insanları nasıl toplumsal hayata karıştırabiliriz düşünmek gerek
1 İQ düşük
2 İQ düşük
3 İQ düşük
4 İQ düşük
5 İQ düşük
Benim hayatımdakiker genelde
Maalesef hepsine maruz kaldim... cok dogru sinirlerini yipratmaktan baska halta yaramayan insanlar
Seni kullanmayı tercih eden duygularını en çok
Şiddeti kendine ilke edinmiş canavar oluşu
Saygısızlık üst düzey
Ahlâk anlayışı olmayan kapasitesinn altında
Bencil ve aşağılık kompleksi olanlardır bence..
Naçizane.
Malesef sürekli bu tip insanla ile muhattap olmak zorunda kalıyorum
Katılıyorum o kadar doğru yazmışsın ki doğru söze ne denir
Başkalarına maddi manevi zarar vermek için sinsi planlar kurar
Güzel bir anlatım olmuş bunlar uzak olsun benden.
Çok kötü tipler onlar yaa insanın ömründen ömür gider
Allah gerçekten onlardan uzak tutaun erken yoldan depresyona sokarlar! 😒
Hep söylediğim bir söz var menfaatin bittiği yerde ihanet başlar.
Seni yokmuşsun gibi davranan insan benzeri varlıklara dayanamıyorum
Aa evet insanlardan uzaklaşma sebebimm
katılıyorum çok doğru
Çok güzel özetlemişsin
Onlar benden uzak olsun
Menfaatçilik sanki birnci sırada olmalıydı
Hahahaha mükemmel dkfkck
güzel bir paylaşım ellerine emeğine sağlık
oyum 1 numaraya
yedek oyum 4 numara
katılıyorum çok doğru
Allah böylelerinden korusun🙏🏻
Sen bu işte profesyonelsin kanka👌
Onla için herzaman menfat
Nesilleri tükense keşke
Amaaan bize uzak, Allah'a yakın olsunlar.
Salak insanların gecede olması...
Evet haklisin
Düşman başına
Çok doğru
Şiddetli anlayışsızMal
Güzel olmuş
Güzel tavsiyeler.
O kadar doğru ki
Dogru
Güzel olmuş
ıyhhh tiksiniyorum
Gerçekten doğru