1. Her zaman kendinize güvenin

Her zaman kendinden emin ve dik duruşluluk, bir kişinin kendini karşı tarafa en doğru şekilde ifade edebilmesinin ilk adımı olarak kabul edilir.
2. Söylemleriniz açık ve net olsun

Bazen insanlar karşı taraf ile iletişim içindeyken öyle cümleler kuruyor ki karşı tarafın kafasında adeta soru işaretleri olabiliyor. Eğer ki cümlelerimizi daha sade ve net anlaşılır bir şekilde seçersek daha güzel bir iletişim olur.
3. Göz temasını iyi kurun

Göz teması insanlarla gerek iletişim kurmada olsun gerekse kendinizi iyi ifade edebilmede olsun ilk bakış çok önemlidir. Göz temasının vücut dilindeki karşılığı seninle iyi iletişim kurabilirim anlamına gelir. Böylece karşı tarafın yanlış anlama veya yanlış yorumlamasına da engel olmuş olursunuz.
4. Kaba sözlerden uzak durun

Bunun bir diğer adına sokak ağzı deniliyor. Sokak ağzı veya kaba konuşan insanları normal şartlarda hiç kimse sevmez. Bu durum genelde, kişiler kendini haklı gördükleri zaman, daha baskın olabilmek için kaba sözlere başvururlar. Unutmayın ki kaba söylemler insanı asla yüceltmez.
5. Sosyal biri olmaya mutlaka özen gösterin

Sosyal bir kimse genelde insanlarla içli dışlı biridir. Gerek sosyal aktivitelerde yer alır gerekse her zaman kendini karşı tarafa en doğru şekilde ifade eder. Asosyal birisi ise insan içinde çok bulunmadığı için bazen bocalayabilir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sözlerini açık ve net bir şekilde karşı tarafa aktarabilmek çok önemli. Ben de kimi zaman tıkanıyorum, doğru kelimeleri bulamıyorum. Bu yüzden durup düşünerek konuşmak zorunda kalıyorum. Emeğine sağlık.
Çok teşekkürler. Karşımızdaki kişiye kendimizi ifade edebilmek çok önemlidir. Bu faydalı paylaşımlarınızın devamını da bekleriz.😊
Güzel bir bence olmuş. Gayet açık, net, öz ve bilmeyen insanlar için bayağı bilgilendirici. Çok süper bence seçilmesi gerekiyor.
Yalan söylemeyin inanarak konuşursanız ikna edersiniz..
Buda benden oneri
Karşındaki mal ise doğru ifade etmenin yolu yok malesef🤗
Biz nasıl anlatırsak anlatalım, söylediklerimiz karşıdakinin anladığı kadardır.
Göz teması herşeyi anlatıyor zaten.
İnsan iliskilerinde asla problem yasamayacahimi dusunuyorum.
Eline sağlık güzel calisma
Göz teması kuramayan çok insan var nedense
güzel bir paylaşım olmuş tebrik ederim
Anlamak isterseyene anlatmak kolay
Eline sağlık teşekkür ederim
Güzel önermeler. Eline sağlık
Çok teşekkürler güzel paylaşımın için
Bunu okumak için geç kalan ben 🙄
Güzel paylaşım için teşekkür ederim iyi olmus
Bence ilk sarti durust olmaktir
Güzel paylaşım
Guzel bence
Güzel olmuş
güzel olmuşş
Doğru
Çevrem yok ki 0
empati