Günümüzde biliyorsunuz ki birçok insan, karşı tarafla iletişim kuramıyor ve sonu istenmeyen olaylarla bitebiliyor. Şimdi gelin bunları düzeltmenin yollarını yazalım.
1. Karşınızdakini iyi dinleyin

Dışarıda, evde veya başka yerlerde zaman zaman küçük çaplı kavgaların olduğuna tanık oluyoruz. Burada en önemli özelliklerden birisi, karşı tarafın önce ne söylemek istediğini çok iyi bir şekilde algılayıp, beyin süzgecimizden çok iyi bir şekilde geçirmek. Çünkü günümüzde birçok olay bundan dolayı çıkıyor.
2. Şiddetten kesinlikle uzak durun

Şiddet kesinlikle ve kesinlikle iletişimin en baş düşmanıdır. Genelde bunu insanlar bir savunma aracı olarak görürler. Oysa ki şiddet tamamen karşı tarafa verilecek cevabın olmadığında etkili iletişim kuramayanların başvurduğu aciz yöntemlerden birisidir.
3. Karşı tarafı kesinlikle yargılamayın

Bu madde çoğu zaman karşınıza çıkıyor olabilir. Çünkü toplumumuzun en büyük sıkıntılarından birisi, karşı tarafta kötü bir şey gördüğünde hemen yargılamak oluyor. Bunlardan uzak olursak daha etkili bir iletişim sağlanır.
4. Her zaman pozitif olmayı deneyin

Günümüzün şartları her ne kadar pozitif olmayı gerektirmiyorsa bile kişi, içinde bulunduğu durumdan bile, kendine pozitif bir şeyler çıkartmalıdır. Örnek verecek olursak, bugün sağlığımız yerinde ve hastanede ö kadar şifa arayan insanlar var. Bu başlı başına bir şükür sebebi ve aynı zamanda pozitif olma sebebidir. Bu da etkili bir iletişimde oldukça faydalıdır.
5. Ne olursa olsun kendinizle barışık olun

En başta insanlar kendi ile her zaman barışık olmalıdır. İnsanlar en ufak şeylerde hemen ya yıkılıyorlar ya da kötü niyetli düşünüyorlar. Aynı bir çiçeğin solması gibi. Hayat kötü de olsa şunu unutmayın ki hayatta kendimizden daha önemli hiçbir şey yoktur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
İyi bir dinleyici olmak ve yargılamamak iletişimsizliği hiç şüphesiz ortadan kaldırır. Bu iki madde insan ilişkilerinde benim için çok farklı bir öneme sahip.
Yapıyoruz ediyoruz ama bir zaman sonra geri aynı her şey
Orta da bir saygı yoksa hiç bir şekilde hiç bir yerde hiç bir bok olmaz
Bir de kendi kendinize konuşun saksılarla çiçeklerle konuşma egzersizleri yapin
bu site de böyle paylaşımları daha çok görmek istiyorum ellerine sağlık
Baya faydalı olmuş kendimde eksik gördüğüm şeyler😂
Iletişim kurmanın temeli söylediklerin ile bağlantılı
Kendinle barışık olmayı sona koymuş olsan da bence anahtar orada. Önce kendinle barışık olacaksın.
Aynen sana katiliyorum ve emegine sağlık👏👏
Tabi insanlar empati iyi kullanabilmeli iletişimde..
Etkili bir bence olmus. Guzel bilgiler.
Mantıklı güzel bir paylaşım olmuş
2 no suz olmuyor bazen
Eline sağlık güzel calisma
Pozitifim zaten her daim 😌💙
Tam isabet olmuş hepsi
Sana katılıyorum iyi bence
2vve 4 numaram eksik
Karsindakine karsi samimi ve durust olmak
Katılıyorum
güzel olmuşş
Katılıyorum
Faydalı
açıklayıcı