Herkesin hayatında olduğu gibi benim de hayatımdan geçen zorlu anlarım oldu ve bazı şeylerin ayırtına vardım. Bu bencemde de sizlere hayat tecrübelerimden bahsedeceğim.
1- Sizi üzen negatif insanlardan uzak durun.

Negatif insanlar kendilerini üzdüğü gibi sizleri de üzerler. Yani sizi de kendi bataklığına çekmeyi isteyebilirler. Eğer imkanınız varsa bu insanlardan uzaklaşmalısınız. Üstelik hayatın onca sorunu varken bir de bu tür insanlarla uğraşmak ömür törpüsü😴
2- Geçmişinize ve geleceğe bağlı kalmayın.

Bu ne demek oluyor? 🤔Geçmişte yaşadıklarınızı düşünmek ve geleceğin geleceği vehmine kapılmak sizi yıpratır. Be şimdiki anınızı unutursun. Geleceğini planlayın elinizden geleni yapın ama geleceği düşünmeden anı yaşayın. Başkalarından kendinize yer kalmalı.
3- Kıyaslamak size zarar veriyorsa bunu bırakmalısınız.

Kıyası başarının kıstası olarak alabiliriz fakat; bu doğru değildir. Kendimize göre yaşamamız gerekmektedir. Bu aşağılık kompleksi gibi durumlardan bundan doğmaktadır az çok. Sürekli o benden iyi bu benden iyi diyerek yaşayamayız.
4- Utangaçlık ve Çekingenlik

Bu sorunlarınız varsa yenmelisiniz ki aksi takdirde sizin başınıza sorun açacaktır. Kendimden biliyorum çünkü; benim gibi olmayın kendinizi yenip ve o duvarların içinden geçmeniz lazım aksi takdirde ileride daha da zorlaşır. Bunu okuyan sen şimdiden bunun farkına var utangaçlık ve çekingenlik bir kara delik gibi yaptığınızı sıfır ile çarpıp size geri iade eder bunca yeteneğiniz var ama siz hala bunu gösteremiyorsanız kendinize yazık edersiniz demedi demeyin.
5- İçinizde ne varsa söyleyin.

Söylemediğiniz her söz içinizde ukte kalacak neden demediydim diyeceksiniz ileride. O yüzden ertelememekte fayda var diye düşünüyorum aklınızda yer edinip duracak bu çünkü ondan.
6- İstediğiniz işi yapın

Baştan hedef koyun okumak için okumayın sonunuz iyi olmaz. Aileniz istedi diye istemeyin kendi isteğiniz daha önemli. İleride pişman olmayın olmayın sonra. Biliyorum ama sevmediğiniz işten bir fayda gelmeyecektir bunu biliyorum ama.
7- Faydalı alışkanlıklar edinin.

Zamanınızı doldurun boş kalmayın. İçinizi ferahlatın yazın ne iyi geliyorsa artık. Her şey bir boşluktan doğar unutmayın. Sosyal medyayı bırakın ve yaşamın tadına bakın özellikle bu siteye de kendinizi çok kaptırmayın gerçek yaşamın tadını çıkarmak en iyisidir.
Bu bencemde de hayat tavsiyelerinden bahsettim kimse sizin kadar değerli değildir bunu unutmayın ve kendinize iyi bakın😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer