Hayatta birçok olayla karşılarız ve bu da bizi yorar ve neden diye sormadan da edemeyiz, peki neden kafaya takarız hiç düşündünüz mü, gelin inceleyelim.

🌟 Pireyi deve yapmamız

Küçük şeyleri çok fazla büyüterek gözümüzde korkutmamızdan kaynaklı bir sorun evet. Ama “korktukça tutsak umut ettikçe özgürüzdür. Bunu aklımızın bir kenarına not almamız gerekir.
🌟 Mükemmeliyetçi olmak

Bu durumda bizi içten içe mahvediyor. Her şeyi olağan akışına bırakmak en iyisi.
🌟 Yanlış düşünce kalıpları

Kahretsin neden bunlar benim başıma geliyor diye düşünürseniz biraz zor kurtulursunuz. Onun yerine “her şey olması gerektiği gibi" zaten derseniz işin içinden daha kolay çıkabilirsiniz.
🌟 Çok fazla irdelemek

Bir konuyu çok düşünürsek huzursuz oluruz ve iş daha karmaşık bir hal alır. Çok fazla düşünüyorsak onu akşam belli bir saati çözmek için ona vakit ayırın.
Evet benden bu kadar hepiniz sağlıcakla kalın keyifli okumalar😊
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar