1- Hayır diyebilmek

Bana göre en önemlisi hayır diyebilmek. Kırmızı çizgileriniz olmalı hayatınızda onların geçilmesine izin verdiğiniz taktirde kontrol sizde olmayacaktır artık” ben varım, benim fikirlerim var” demenin yolu hayır diyebilmektir.
Bazen karşımızdakine laf anlatmak zordur o zaman tamam senin dediğin deyip kendi bildiğinizi yapabilirsiniz. Ben öyle yaparım genelde 😉
2- İstediğini çekinmeden ifade edebilme

Hepimiz bir bireyiz kadın, erkek ve çocuklarımız fikirlerimiz var bizi biz yapan ve isteklerimiz var. Çekinmeden ifade edebileceğimiz ne istediğimizi önce kendimiz bilip karşıdakine bunu çekinmeden ifade etmemiz gerekiyor.. Yoksa bu sömürge dışına çıkmaz..
3- Şartlar ne olursa olsun pes etme

Bazen şartlar bizi zorlar içinden çıkmamaktan korkarız. Ama görmezden geldiğimiz bir şey varsa o da şu; eğer bir olay bizim başımıza gelmişse bizde onu taşıyabilecek güç vardır ki gelmiştir. Kimsenin omuzunda taşıyabileceğinden fazlası yok o yüzden asla pes etme üstesinden gelinmeyecek zorluk yoktur...
4- Olumsuz eleştirilere açık olmak

Hayatta hiç bir şeyin mükemmel olmadığı gerçeğini unutmamak lazım bizlerde mükemmel değiliz. Olumlu yönlerimiz olduğu gibi olumsuz eleştirilerde olacaktır. Kendimizi kapatmadan her eleştiriye kulak vermek gerekiyor yenilenmek ve gelişmek için.
5- Gerektiğinde vazgeçebilmek

Vazgeçebilmek belkide en zoru Burdur alışkanlıklardan vazgeçmek, sevdiğimizden vazgeçmek, yaptığın işlerden vazgeçmek aslında hep güçsüzlük olarak algılanıyor o yüzdendir zorluğu ama vazgeçmek pes etmek değildir vazgeçip daha güzel şeyler yaşamak içindir. Olmuyorsa kendini tüketmenin anlamı yok güçlü görünmek için kendinden verdiğin ödündür bazen vazgeçememek. O yüzden zamanı gelmişse vazgeç😉
6- Yalnız kalmaktan korkma

Yalnız kalmak benim en sevdiğim bu maddeler arasında sanırım 🤗
yalnızlık kendine defalarca dönüp ben ne istiyorum, ben kimim, neredeyim deme şansını sunar. Arkana dönüp geride bıraktıklarında aslında verilen fikirler dışında sadece kendin çıktın kıyıya bunu görürsün yalnızlıktan değil yanlış kalabalıklardan kork..
7-Kendi hatalarınla yüzleşebilmek
Hatalarımızla var oluyoruz bazı durumlarda. Ben kendi adıma dönüp yaptığım hatala baktığımda bana tecrübe oldu diyorum. Hatta bazılarını seviyorum bile iyi ki yapmışım diyorum.. Hatalar onlarla yüzleşerek dönüşü olmayan yeni hataların önüne geçebiliriz.. insanız ve hata yapmaya meyilliyiz..
Güç bizim içimizde kendi elimizde hepimiz güçlü birer insanız başarısızlıklar olacak, hatalar yapacak, vazgeçebileceğiz ama asla pes etmeden belki biraz yorgun ama hala atakta olduğumuzu göreceğiz...
Güçlü insanlar günaydın musmutlu bir gün olsun🤗🤗🤗🤗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar