Selam,
Hepimiz iyimserlik ve kötümserlik arasındaki çizginin farklı noktalarındayız. Hiç kimse tamamen iyimser veya kötümser değil ancak görüşlerinin büyük çoğunluğu negatif olan, tercih yapabileceği noktalarda negatif sonuçlara odaklanan kişiler hepinizin hayatına girmiştir mutlaka; belki de hala onları hayatınızda tutuyorsunuz. Bu Bence'mi kendinize iyilik yapmanız adına, farkındalık oluşturmak amacıyla yazıyorum. Umarım etkili olur.
Hadi başlayalım!
1. En iyi hissettiğiniz zamanlarda bile moralinizi dibe indirmede üstlerine yoktur

Pozitif insanlarla zaman geçirdiğinizde, enerji seviyenizin yükseldiğini hissedersiniz. Olumsuz insanlar ise tam tersini yapar. Bu tiplerin hayatlarında sahip oldukları tek şey dram ve negatifliktir. Enerjinizi emmek için özel püf noktaları olduğunu da söylemeden geçemeyeceğim.
2. Olumsuz geri bildirimleri düşünme şeklinizi etkiler

Negatif insanlar enerji vampirleri olduklarından, onlarla ne kadar zaman geçirir ve söylediklerini dikkate alırsanız, düşüncenizi de o kadar fazla etkilerler. Bu kişileri çevrenizde tuttukça, pozitif düşüncelerinizin yerini karamsarlığa bıraktığını görebilirsiniz. Çünkü bu negatif odaklı insanlar, kendi fikirlerini empoze etmek konusunda oldukça yetenekliler.
3. Kendinizi suçlu hissettirirler

Herkes bazı kötü tecrübeleri geride bırakmış ve zaman içinde yeni bir sayfa açmıştır. Siz sünger çekmeye çalıştıkça geçmişinizde hata olarak gördüğünüz şeylerin hatırlatılması, oldukça kırıcı olabilir. Çevrenizdeki insanlara eski defterleri açmamalarını söyledikten sonra da geçmişinizle üzerinize gelmeye devam ederlerse, onları geçmişte bırakmak iyi bir fikirdir.
4. Sağlığınızı da olumsuz etkileyebilirler

Olumsuz insanlarla zaman geçirmek, mental sağlığınızın yanı sıra fiziksel sağlığınızı da kötü yönde etkiler. Araştırmalar, negatif insanların kalp hastalığı için büyük bir risk oluşturabileceğini, depresyon vb. rahatsızlıklara da neden olabileceklerini ortaya koyuyor.
5. Hayata karşı tutumunuzu etkilerler

Bir şeyi başarmaya karar verdiğinizde, negatif insanlar hedeflerinizi yıkmaya çalışacaklardır. Etraflarındaki insanları iyi şeylerden caydırmaya meyillidirler ve asla başkalarını iyi şeyler için desteklemezler. Böyle insanları hayatınızdan çıkarmanın sizce de zamanı geldi de geçmiyor mu?
Hayatınızda negatif insanlar var mı? Onlarla nasıl baş ediyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar