Gerekliliği Halinde Herkes Yalan Söyler, Peki Ya Söyleyemeseydik Neler Olurdu?

Pinokyo seni :P
Pinokyo seni :P

Bence zaman zaman herkes listemdeki yalanlara başvurmuştur, inkar etmeden şöylece bir rahatlayın arkadaşlar... :D Hadi gelin o listeye hep beraber göz atalım.

Sevdiğiniz insanlar mutlu olsunlar diye söylediğiniz yalanları, söylemeden direkt olarak hislerinizi aktarsaydınız eminim 9 değil 10. köyden de kovulurdunuz!... :D

Evet, seeeeeeen! :D
Evet, seeeeeeen! :D

İş hayatınızın getireceği zorlukları düşündünüz mü? Yönetim şeklinden memnun olmadığınız patronunuzun, yüzüne karşı tüm hatalarını haykırmanın zevkine varırdınız... :D

Patron kusura bakma :D
Patron kusura bakma :D

Ya misafirlikler? "Aslında o son çatalı almasaydım iyiydi." diye iç geçirdiğiniz ve lezzetten kilometrelerce uzak yemeklerin tatlarının kötü olduğunu söyleyebilseydiniz? :D

Berbat olmuş :D
Berbat olmuş :D

Yeni doğmuş bebek ziyaretine gittiğinizde, aslında hiç beğenmediğiniz çocuk için "Ayyy çok tatlı." demek yerine "Bak Ayşe aynı senin burnun gibi kocaman burnu var." diyebilseydiniz? :D

Chucky :P
Chucky :P

Giyimini tasvip etmediğiniz zevksiz arkadaşlarınıza "Berbat görünüyorsun, zevkten nasibini almadın mı?" demek istemez miydiniz?

Eveeet eveeet ondan :D
Eveeet eveeet ondan :D

Ya özel hayat? Kadınlar baş tacımız ve aynı zamanda biz erkeklerin bir numaralı motivasyon kaynakları... Yakışıklı hissetmediğimiz günlerde ya gerçekleri söyleyebilselerdi? Kaos çıkardı muhtemelen... :D

Burun kıvırmak :P
Burun kıvırmak :P

Kavga ederken bile delikanlıca edip "Hileye başvurmasın, yalan söylemesin." diye iç geçirmek biraz saçma değil mi? Dayak yememek için yalan söylemek mubah bence... :D

Eyvah :D
Eyvah :D

Uzun zamandır aramadığınız arkadaşınız sizi aradığında "Ben de seni arayacaktım." diyerek yalan söylemediniz mi hiç? Peki ya ona "Ben hayırsızım, seni de hiç sevmiyorum." diyebilseydiniz? :D

Hı hı ben de seni arayacaktım... :D
Hı hı ben de seni arayacaktım... :D

İlişkilerinizde "Zamana ihtiyacım var." diyenlere rastladınız mı? Peki ya siz hiç söylediniz mi? Arkadaşlar bu cümle ilişkiyi bitirmek istemenin nazik söylemlerinden biridir. Bunu söyledikten sonra devam eden ilişki çok azdır. :D

By by baby :D
By by baby :D

Nasılsın diye sorulduğunda en sık söylenilen "İyiyim." yalanı tüm listeyi sollar aslında. Gerçekten hangimiz iyi? :D

İyiyim iyi :P
İyiyim iyi :P

"Senden elektrik alamadım, trafo yok mu? Hah o trafoya kediler girmiş." şeklinde özetlenebilecek en iyi bahane cümlesidir kendileri... Karşısındakinin eksikliklerini yüzüne söyleyemeyenlerin bir numaralı aracıdır. ;)

Alır alır bence de... :D
Alır alır bence de... :D
Gerekliliği Halinde Herkes Yalan Söyler, Peki Ya Söyleyemeseydik Neler Olurdu?
Cevapla