
Bazen öyle bir noktaya geliriz ki, tası tarağı toplayıp, kimsenin olmadığı diyarlara göç etmek isteriz. Hayattan soğuma noktasına geliriz. Peki bu neden olur? İşte cevapları:
Geçmişte takılı kalmak

Kendimize yaptığımız en kötü davranışlardan biri geçmişi düşünmektir. Durup durup nerede hata yaptıysak, ne kadar kötü anılarımız varsa aklımıza getirir dururuz. Bu hayattan soğumamıza neden olan bir davranıştır. Kendimizi bu konuda kontrol altına almalıyız. Geçmişteki kötü anıları düşünmeye başladığımızda "oldu bitti, düşünmenin yararı yok" deyip, hemen başka şeylere odaklanmak en doğrusu.
Gelecekten korkmak

Hayattan soğutan bir başka davranışta gelecekten korkmaktır. Daha yaşamadığımız anları kafamızda kurup, gelecekten korkmaya başlarız. "İstediğim okulu kazanamayacağım." "sevgilim beni bırakacak." "ileride fakir olabilirim." gibi düşüncelere girmek anı yaşatmayı bıraktırıp, hayattan soğutur.
Hayallerini çöpe atmak

En ufak sorunda kurduğun hayalden vazgeçmek, umut etmeyi bırakmaktır. Halbuki umut etmek bize bu hayatta güç ve yaşama isteği verir. Hayallerimiz için pes etmeyip sonuna kadar savaşmalıyız.
Çok fazla yükün altına girmek

Kendimize gereğinden fazla yüklenmemeliyiz. Her işi bir an önce bitirmek için kendimizi yıpratmak, hayattan soğutan davranışlardan biri. Kendimize zaman ayırmayı ihmal etmeden, yapabileceğimiz kadarını yapmak en doğru hareket olacaktır.
Değişime direnmek

Hayatımızı hep aynı sıradanlıkla yaşayıp, değişime kapalı olmak, hayattan soğumak için bir başka nedendir. Her konuda olmasa da, bazı konularda değişime açık olmak gerekir. Bazen alışkanlıklarımızı değiştirmek hayatımıza renk ve farklılık katacaktır.
Hızlı sonuç almak istemek

Çoğu konuda hemen sonuç almak isteriz. Sabırlı davranmak ve beklemek bizi sıkar. Ama hayatın doğasında bu var. Beklemeyi ve sabretmeyi öğrenmek zorundayız. Yoksa bu bizi sabırsız, sinirli ve mutsuz yapar. Her şey doğru zamanda olmalı. Bu düşünceyle yaşamak, bizler için daha iyi olacaktır.
Kendine olan inancını kaybetmek

Hiçbir zaman kendimize olan inancımızı yitirmemeliyiz. Kim ne derse desin veya ne olay olursa olsun; her zaman kendimize güvenmeliyiz. Elbette hayatta başarılar kadar, başarısız durumlarında olacak. Bu da hayatın kanunu. Günümüzde bile çok başarılı olan insanlar bir zamanlar ne kadar başarısız oldukları olayları anlatırlar. Burada önemli olan nokta; pes etmemek ve başarısız da olsan çabalayarak başarabileceğine inanmaktır.
Söylenenleri kişisel algılamak

Başkaları herhangi bir konuda sizin hakkınızda olumsuz eleştiri yaptığında hemen "kötü biriyim" "sevilmiyorum" gibi düşüncelere girmek yanlıştır. O kişi olumsuz eleştiri yaptı diye; sizin kişiliğinize söz söylemiş olmaz. Sadece o konudaki kendi düşüncesini dile getirir. O onun düşüncesidir ve sizi bağlamaz. Herkesin bakış açısı aynı olmayabilir. O öyle dedi diye, hemen kendinizi aşağıya çekmemelisiniz.
22.03.2019
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar