Kalabalıklar İçinde Yalnızlık: Sadece İçine Kapanık İnsanların Anlayabileceği 5 Şey

Onlar, yalnızlığın en güzel tonu. Türlü insan içerisinde, kalabalıkların arasında yalnızlıklarını koruyabilir; yürekleri ardına sakladıkları, en saf hallerini gizlemek adına türlü türlü maske takabilirler. Devamlı zihinleriyle münakaşa halinde oldukları için fazla konuşmazlar, her daim acı bir tebessüm taşırlar.

Bugün birkaç hassas yürekten bahsedeceğiz, sadece içine kapanık olan insanların anlayacağı türden.

1- Yeterince yalnız kalamama sorunsalı

Kalabalıklar İçinde Yalnızlık: Sadece İçine Kapanık İnsanların Anlayabileceği 5 Şey

Ruh, hissettiği yalnızlığı fiziksel dünyaya aktaramayıp kendini ifade edemeyince rahatsız hisseder. Dolayısıyla bu insanlar için, yeterince yalnız kalamamak tam anlamıyla bir kabus niteliği taşır.

2- Yeni insanlarla tanışmanın kabus gibi olması.

Kalabalıklar İçinde Yalnızlık: Sadece İçine Kapanık İnsanların Anlayabileceği 5 Şey

Bir diğer kabus çeşidi de bu. Yeni bir ortama girmek, farklı insanlarla tanışmak, güvende hissettiği yerden ayrı kalmak berbat bir duygudur.

3- Küçük sohbetlerden nefret etmek.

Kalabalıklar İçinde Yalnızlık: Sadece İçine Kapanık İnsanların Anlayabileceği 5 Şey

"Eee nasıl gidiyor?" gibi hiçbir derinliği olmayan sohbetler hiçbir anlam taşımaz onlar için. Bu tür sohbetlerden sıyrılabilmek için ellerinden geleni yaparlar. İçine kapanık olan insanlar bile, zaman zaman kendilerini ifade etmek isterler fakat böyle sığ sorulara cevap vererek değil.

4- Telefonla iletişim kuramamak.

Kalabalıklar İçinde Yalnızlık: Sadece İçine Kapanık İnsanların Anlayabileceği 5 Şey

Telefon her çaldığında iki saniyelik bir anksiyete krizine tutulurlar, komiktir. Çoğu zaman telefonları kapalıdır, onlara ulaşamamanızın sebebi bu. Bu şekilde konuşmak zor gelir onlara.

5- Yakınlarla iletişimi sürdürmenin zor olması.

Kalabalıklar İçinde Yalnızlık: Sadece İçine Kapanık İnsanların Anlayabileceği 5 Şey

Böyle insanlar için, iletişimi sağlam tutmak; arayıp hal hatır sormak biraz zordur. Bu yüzden, fazla uzun süreli arkadaşlıkları olmaz. Hakkında "Arayıp sormuyor!" dediğiniz insan, içine kapanık olabilir. Siz arayın :):

Bu Bence'mde, kişiliğimin epey uzak olduğu içine kapanık insanların yaşadığı sorunları biraz olsun aktarmaya ve anlamaya çalıştım.

Umarım bir şeyleri doğru tahmin edebilmişimdir.

Vakit ayırdığınız için teşekkür ederim :):

#Licia

Kalabalıklar İçinde Yalnızlık: Sadece İçine Kapanık İnsanların Anlayabileceği 5 Şey
Cevapla