Yeni bir ortama girdiniz ve yalnızlığın verdiği hislerle biraz duygusal davranıyorsunuz. Fakat öfkeniz, duygusallığınız veya olumsuz hislerinizi her zaman ortaya koymanız, hele ki yeni bir ortamda pek de iyi değil.
Peki ya niye? Çünkü olumsuz cümleler, size karşı olan görüşleri de olumsuz etkileyecektir.
O yüzden yeni bir iş, okul vb. ortamda bu 6 kalıbı çok sık kullanmayın!
"Yorgunum."

Elbette her zaman enerjik olmanız gerekmiyor ama kendinizi negatif anlamda düşük gösterecek bu kalıbı çok sık kullanmanız da iyi olmayacaktır.
"Sinirliyim."

Haliyle bu da size karşı ön yargı oluşturabilecek bir kalıp. Duygusal zekası yüksek olan insanlar genelde köprüler kurar ve negatifleri pozitif hale getirir. Yeni bir ortamda daha hızlı kabul görürsünüz.
"Sıkıldım."

İletişiminizin henüz çok taze olduğu bir ortamda bu tarz söylemler sizi "somurtkan, asık suratlı, soğuk nevale, hiçbir şeyi beğenmeyen" vb. gibi birçok olumsuz kalıplara sokabilir.
"Korkuyorum, korkarım."

Korkular zaaflarınızı ele veren yegane unsurlardır. Diğer bir yandan da cesaretsiz ve özgüvensiz bir imaj çizmenize sebep olurlar.
"İmkansız!"

En olumsuz kalıp olarak bunu birinci sıraya koyabiliriz aslında. İmkansız demek, size karşı oluşacak inancı ve oluşmakta olan güveni tamamen kırar.
"Boş ver, neyse."

Geçiştirme kalıplar da yeni bir ortamda asla kullanmamanız gereken şeylerdir. Her bir geçiştirme cümleniz size karşı negatif bir değer katacaktır, dikkat edin!
Okuduğunuz için teşekkürler. :)
Sizin de eklemek istediğiniz bir kalıp var mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar