Hani bazı zamanlar gerçekten içimize kapanıp neden yalnızım diye kendimizi sorguluyoruz ya.. Aslında bunu yapmak yerine iyi ki yalnızım dememiz gerekiyor. Neden mi? Bahsedelim hemen.
Tek düşüneceksin

Hayatını geleceğini tek başına düşünüyorsun, sana engel olan birisi veya onu düşünmeni gerektirip kafa yormana sebep olacak birisi yok. Kendini zor düşünürken bir de ikinci kişiyi düşünmeye ne gerek var?
Paran sadece senin

Paranı kendin için harcayacaksın. Gerekirse tatillere, gezilere tek başına gidip keyfine bakacaksın.
Özgürce gezebilirsin

İstediğin arkadaşınla buluşup istediğin mekana gidebileceksin. O ne düşünür diye kendini yıpratmayacaksın.
Arkadaşlarınla aran açılmayacak

Yakın kız/erkek arkadaşlarınla arana girecek kimse yok. Bu sebeple de onlarla aran asla açılmayacak.
Giysi seçiminde rahatsın

Eline ne geldiyse, kendine ne yakışırsa giyebilirsin. Çünkü buluşacak birisi yok. Böylelikle de istediğin gibi giyinip keyfine bakabilirsin.
Sevgiler. <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar