Yalnızlığın Başınıza Gelecek En Güzel Şey Olduğunun Kanıtları Nelerdir?

Hani bazı zamanlar gerçekten içimize kapanıp neden yalnızım diye kendimizi sorguluyoruz ya.. Aslında bunu yapmak yerine iyi ki yalnızım dememiz gerekiyor. Neden mi? Bahsedelim hemen.

Tek düşüneceksin

Yalnızlığın Başınıza Gelecek En Güzel Şey Olduğunun Kanıtları Nelerdir?

Hayatını geleceğini tek başına düşünüyorsun, sana engel olan birisi veya onu düşünmeni gerektirip kafa yormana sebep olacak birisi yok. Kendini zor düşünürken bir de ikinci kişiyi düşünmeye ne gerek var?

Paran sadece senin

Yalnızlığın Başınıza Gelecek En Güzel Şey Olduğunun Kanıtları Nelerdir?

Paranı kendin için harcayacaksın. Gerekirse tatillere, gezilere tek başına gidip keyfine bakacaksın.

Özgürce gezebilirsin

Yalnızlığın Başınıza Gelecek En Güzel Şey Olduğunun Kanıtları Nelerdir?

İstediğin arkadaşınla buluşup istediğin mekana gidebileceksin. O ne düşünür diye kendini yıpratmayacaksın.

Arkadaşlarınla aran açılmayacak

Yalnızlığın Başınıza Gelecek En Güzel Şey Olduğunun Kanıtları Nelerdir?

Yakın kız/erkek arkadaşlarınla arana girecek kimse yok. Bu sebeple de onlarla aran asla açılmayacak.

Giysi seçiminde rahatsın

Yalnızlığın Başınıza Gelecek En Güzel Şey Olduğunun Kanıtları Nelerdir?

Eline ne geldiyse, kendine ne yakışırsa giyebilirsin. Çünkü buluşacak birisi yok. Böylelikle de istediğin gibi giyinip keyfine bakabilirsin.

Sevgiler. <3

Yalnızlığın Başınıza Gelecek En Güzel Şey Olduğunun Kanıtları Nelerdir?
Cevapla