Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Sitedeki soruları paylaşımları gördükçe, acaba diyorum bu insanlar başka bir ülkenin vatandaşı mı? Hoş başka ülkelerden KizlarSoruyor'da paylaşım yaptığım da oldu ama hiçbir zaman kendime o denli yabancılaşmadım. Benim gibi düşünen yüzlerce insan var eminim. Trend olmuş paylaşımları gerçekten yaşıyormuş gibi davranmayan hani.. 'Starbaks' da yaşayan, modayı yakından takip edip çıkan her saçma sapan akımı üstünde deneyen insanların sayısının bu kadar çok olmasına hayretle bakıyorum.

Hala geleneklerine bağlı, az harcamalı ama bol çalışmalı hayatlar yaşayan insanlar da kaldı.

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Onları tanıyabilmeniz için yazıyorum, ipuçlarını takip edin.

Moda haftalarını bekleyen kızlar çok havalı evet ama bu bizim pek umurumuzda değil!

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Modayı değil üretilen uygun fiyatlı ve kaliteli giysileri takip ediyoruz. Süper mini eteklerimiz, yeşil renkte rujlarımız hiç olmadı. Asla çam ağacına benzeyen kaşlarımız da olmayacak!

Alışveriş yaparken cüzdandaki parayı her an aklımızda tutup, her bir ürünü hesaplayarak satın alırız!

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Yalan olmasın otuz yıllık ömrümde birkaç defa kasada rezil olur muyum demeden rahat rahat alışveriş yaptığım olmuştur. Genelde 10 lira varsa 9 liralık alışveriş yapmak bizim yaşam felsefemizdir.

Fast food kültürüne karşı hala babaanne tariflerine sadığız!

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Dışarda yemeğe çıkmak için yaz gelmesi lazım ki mangalı kapıp pikniğe gidebilelim. Restoranlara para vermek hiç bizim harcımız değil. Evde çay içmenin keyfini hiçbir şeye değişmeyiz..

Güzel/yakışıklı görünmek için kilolarca makyaj ürünü almak yerine eve iki kilo yoğurt almayı tercih edenler biziz!

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Zaten üç tane rujum var, toplam değerleri 250 lira filandır. O parayla iki aylık mutfak masrafını karşılardım ama o kadar da olsun değil mi? (hala içim yanıyor)

Özel günlerden hoşlanmadığımız gibi karşımızdakinden hediye almaktan da hoşlanmayız

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Ne gerek var masrafa? Bana saat alan birine kuru kuru teşekkür edemem ki, hoş ben ederim de toplum buna hazır değil. İşin yoksa git, bir ton masraf yap ve saat değerinde bir hediye al. Puf!

Saatlerce tavır yapmak, acayip şekillerde surat asmak bize göre değil. Lafı gelişine konuşup gerekirse özür de dileriz!

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Ben çok özür dilemem şimdi, bence yazıyorum diye coşup olayı saptırmayayım. Evrilip çevrilen uzun cümlelere tahammülümüz yok, o kesin

"Seviyorum, istiyorum" gibi sihirli sözleri söylemek çok zordur. Birisi bunları duymayı hak ettiyse ömür boyu tarafımızca baş tacı edileceği garantidir!

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği

Az sevip çok sevenler, yani az sayıda kişiye, çok fazla bağlananlar biziz. Sevilmekten başka menfaat beklemiyoruz. Sosyal hesaplarda el ele fotoğraflarımızı görmeniz imkansız..

Hem Semiramis abla ne demişti şarkısında;

İki el bir baş verdiler.
Bir çift göz, ağlar da güler.
Dört bir yanda benim gibiler..

Sevgilerle..

Hayatı Abartmadan Olabildiğince Sade ve Gösterişsiz Yaşayan İnsanların 7 Özelliği
Cevapla