Yeme & İçme Kalın ve yoğun kahve köpüğünü kaşıkla yemeyi sevenler burada mı ☕️? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 16 Yapay Zekaya Sor Kahve köpüğü kalın ve yoğun kahvelerin köpüğünü kaşıkla yemeyi sevenlerden misiniz? Kalın ve yoğun kahve köpüğünü kaşıkla yemeyi sevenler burada mı ☕️? Cevapla Sevgi Soruları Kaş Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. severim evett 1 0 Yorumla
TS_QueenWolfWoman Takip Et Guru Yaş: 40 , eic 100% 5 ay Sade espressocu ve sade Türk kahveci olarak sade kahvemi yudumlamak bir başka benim için. 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 5 ay Sade arkadaşım benim ❤️❤️ Yorumla TS_QueenWolfWoman 5 ay ❤️❤️ Yorumla
Aristokratımsı Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 5 ay Ne diyoooo oğluuuum kalın ve yoğun diyor 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 5 ay Niyetine göre Yorumla
s LastGuest Takip Et Master Yaş: 33 , eic 100% 5 ay Güzel gider tatlı niyetine :D 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 5 ay Keşke öyle bir tatlı olsa Yorumla s LastGuest 5 ay Yapılır aslında:) kendine has bir tarifin olabilir. Bu tarz şeylerle uğraşmayı seviyorsun anlaşılan. Yorumla Bahtıgüzel00 5 ay Fazlasıyla ilgileniyorum evet 😍 Yorumla s LastGuest 5 ay Çevrendeki insanlar da çok şanslı o zaman:) Yorumla
Tuğbasirius Takip Et Xper 7 Yaş: 43 , eic 100% 5 ay Karamelli bide🖐️ 3 3 Yorumla Bahtıgüzel00 5 ay Bayılırım Yorumla Tuğbasirius 5 ay Menengiçi de severmısın bılmem ama çok lezzetli ya bide heryerde içilmez tabi çekilmiş olursa mesela 😇 Yorumla Bahtıgüzel00 5 ay Biliyorum evet ama espresso kahveler bir tık daha uyumlu bana Yorumla
Neşelivefütursuz Takip Et Yoda Yaş: 110 , eic 100% 4 ay öylede severim ama içerim genelde 1 0 Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 4 ay Yeme & İçme konusunda 451 cevap paylaştı. Evet başka güzel olur 1 0 Yorumla
Callous_Man Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 101% 5 ay Çay kaşığından bahsediyorsundur inşallah. 1 0 Yorumla
Loeyin Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 100% 5 ay Köpüklü hiçbir şeyi sevmem. Köpüğünü de atarım 1 0 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 5 ay Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Oo en bi sevdiğim 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 5 ay Bayılırız Yorumla KayipPsikopat_3 5 ay Hıhı Yorumla
hayatbosm Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 5 ay burada değil 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 5 ay Evet... Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 4 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. sevmem ben 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
severim evett
Sade espressocu ve sade Türk kahveci olarak sade kahvemi yudumlamak bir başka benim için.
Sade arkadaşım benim ❤️❤️
❤️❤️
Ne diyoooo oğluuuum kalın ve yoğun diyor
Niyetine göre
Güzel gider tatlı niyetine :D
Keşke öyle bir tatlı olsa
Yapılır aslında:) kendine has bir tarifin olabilir. Bu tarz şeylerle uğraşmayı seviyorsun anlaşılan.
Fazlasıyla ilgileniyorum evet 😍
Çevrendeki insanlar da çok şanslı o zaman:)
Karamelli bide🖐️
Bayılırım
Menengiçi de severmısın bılmem ama çok lezzetli ya bide heryerde içilmez tabi çekilmiş olursa mesela 😇
Biliyorum evet ama espresso kahveler bir tık daha uyumlu bana
öylede severim ama içerim genelde
Evet başka güzel olur
Çay kaşığından bahsediyorsundur inşallah.
Köpüklü hiçbir şeyi sevmem. Köpüğünü de atarım
Arada yapmışlığım var
Oo en bi sevdiğim
Bayılırız
Hıhı
burada değil
Evet...
Ben direkt içiyorum öyle 😂
sevmem ben
Elimimnen
Pek değil