Bursaspor taraftarı olarak. Galatasaray'ın en kötü 1 puan alıp yoluna devam etmesini isterim.🙏

Bursaspor taraftarı olarak. Galatasaray'ın en kötü 1 puan alıp yoluna devam etmesini isterim.🙏

Maç öncesi evde kesinlikle kahve hazırlamak favorim, hem uyanık kalıyorsun hem de heyecanı artırıyor. Çay da güzel ama o an için kahvenin o hafif gergin ve keyifli hissi daha çok çekiyor, küçük fincanlarda hızlı bir yudum, sonra maça odaklanmak harika geliyor.
İnce belli bardaklarda çaylar ve patlamış mısırsız maç keyfi olmazdı 😅
Rica
Kahveler benden olsun
🤗🤗
Cevap
7Cevap
Allah'tan bizim evde hiç maç muhabbeti olmuyor gadası
sigara içerim sadece.
Tv’de maç izlemem. Stada’da izlerim ancak, o da tezahürat ve atmosferi için 😂😂
🥳🥳🥳
Babamlar kalabalık oluyor kendi hallerinde ayrı bir atmosferde 😅
Katıl 🤣
🤭🤭🤭🤭iyi seyirler küçükken evde tek TV olur Çarşamba günleri ablamlar yaprak dökümü olduğu için kumandayı asla vermezlerdi o geldi aklıma🤭
Topluca izlemeyiz. Ben izleyeceğim zaman genelde abime yanaşırım, o zaten açmış olur.
Bizim evde maç öncesi hiçbir şey yapılmaz. Maç da izlenmez zaten : )
şu an babam barış ayağını * diye bağırırken bunu görmem sjsjsjwjhw
Bugün com kötü ne dese hakli🤣
😂😂😂
Kadehler hazırlanıyor hocam 😂
Aga o ayrı şerefe
Maç izlemiyoruz biz..
Teşekkürler
Ricalar
Gs kazsnir sus ya
Acemice düşünme olmuş üzdün
Kahve olsun cola ve mısır ya da
Bizim evde maç izlenmez
Çay ve çekirdek
Maç izlemiyorum efem.
hicbir sey yapilmaz mac seyretmiyoruz ahahhajs
Arpa suları hazırlanır :)
Vayy
Pizzalar hhahaha
Yapiyon bu sporu
Eryvvallah abom gell golde attik kii değme keyfime ahahha
Ben Atletico iki gol atar dedim. Bide 2.5 üst 1 GS dedim kim atarsa kazancam her türlü. Ama inşallah yener gs
Abi vallaha iddia daha hic oynamadım ben anlamam öyle
Bira içilebilir
Öyle yapiyom 🤣
Çay demliyorum
Çay genelde.
kahveler hazirlanir
Çaylar
Çay daha çok
Çay içiyoruz
Çaylar demlenir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?