Kahveler soğudu tek başıma içiyorum bak yine olmadı ya bu latteler sıcak olsun








Bir yanıyla haklılar. İnsan kalbi her zaman kalabalığı taşıyamıyor. Kahve paylaşılır, sohbet edilir, masalar dolar ama kalp bazen tek bir yere ait olmak ister. Herkese açılmak başka, birine ait hissetmek başka şey. O yüzden kalbin tek kişilik kalması, eksiklik değil; seçilmiş bir sadelik gibi duruyor.
kalbin 4 odacığı olabilir ama sadece bir odasını veriyorum :D :D tek kişilik yerimiz vardır :D
ayrıca kahveyi 5 kişilik yapalım 5i de benim nasılsa :D :D
evet ya
bazı insanlar sadece hayal kırıklığı
harika cay bardağı
Ben geleyim mi hdffk
gel canm
Oh miss teşekkürler canım ❤️
Cevap
35Cevap
Kahve harika görünüyor gadası
evet ya
evet haklılar tabi
şu an bu saatte bu soruyu gördüm ve canım kahve çekti yapıyorum kendime
Bana da yap
Şekerli olsn
Latte yap bana
şu kahve yapmayı öğrensek 😂 pilav yaparım mis gibi ama şu kahveyi öğrenemedik 😂
çok kolay
Size kolay. Sade Türk kahvesi geçen yapayım dedim yaptım tükürdüm afedersin 😂
Bir kaşık kahve bir kaşık şeker ekle üstüne biraz su kaynadı mi dök fincana iç gitsin
Öyle yaptım içemedim 🥲
Yani tek kişilik kalbim, her şey sırayla
Kahve konusunda doyumsuzum
ben de
Vardı da bizmi kahvemizi paylaşmadık 😅 kahveyi tek içmeye devam
aynen
Tek kişi neden 2 kahve içer ki saçma değil mi yani aynı anda
evet
Çok güzel bir sözmüş bence anlamı da çok doğru.
Ben uydurdum haha
kullan
Tek kişilik kalp yoktur 4 odacıklı kalp vardır sadece
İstediği kahve olsun, onu da hazırlarım. Haklılar.
“Bence senin kahven iki kişilik, kalbin ise benim için tek kişilik 😏☕💛”
güzel
Haklı peki ama bence kalp tek kişilik olmaz anne baba sevgisi önce gelir
evet öyle
🤗🙂
filtre kahve varsa içilir
Evet var
Kalbim tek kişilik💙
güzel
Karakter meselesi
evet
Haklı gibi
evet
Benim kahvem de tek kişilik 😄
haha
Haklı ancak haksızlık bu...
neden
Yapta içelim sade bi kahve.
yapaym
Yap
💕 kalbi tek kişi olanlara selam olsun
olsun
Ne yönden hakli mı
her yönden
Ula bitirdin beni şu an ah bee
bitme
Kalbe zaten 1 kişi girer
evet
kalsn
Haksız ve gereksiz bir cümle
of ya
Öyle mi denir
Benim her şey tek
aynen
Kesinlikle doğru 🌸🌺
Fincan kahvem hatrına saydım
Kesinlikle Kalbe tek kişi girer
Çok doğru
evet
Güzel sözmüş
ben buldum
Katıldım
güzel
Baştan savma söylemi
evet
Bunu diyen sen misin?
Bir yanlış var... Benim kahvem de tek kişilik.
Daima
Haklı
Haklıdır kfkf
haklılar
Haklıdır..
hakli
Afiyet olsun
Haklı.
Evet haklı
olabilir
Evet haklılar
haklı evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?