Malum İstanbul trafiği yorunca, anladınız siz 😏

#emre00☕️

#emre00☕️
Bilmem kaçıncı kahveyi içtim 😄
Teşekkür ederim 🙏

Şimdi içilecek inşaAllah
Cevap
7Cevap
sigara ve kola içiyorum. afiyet olsun :D
Günün yorgunluğunu daha çok çay ile çıkarıyorum kahve hiç uyutmuyor
Hayır içilmedi.. Kahve kendisi gelse ayağıma ne güzel olur.. 😅😅
şu an içiyorum 😋
İçtim içtim. Sanada afiyet olsun :)
Kahve sevmiyorum, çay içtim
Hemen içelim o zaman
İçerim direk
Sade kahvem sağolsun.
Bugün midem bulandığı için kahve içmedim
Biz nefes almayiz EFES aliriz
Ben çaycıyım😑
Dün gece içtim
Birazdan içerim
Çoktan
İçmedim
İçtik.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar