Karlı bir günden selamlar okullar tatil bende keyif yapıyorum resim cekicem diye kahvede buz oldu neyse😀😂😀😂😀


İyi yetiştirmişsin görev tamamlanmış 😂 bize de yağsa ben de çeksem bi foto
Çoğh hojdiir 😂
Keyfin bol köpüklü olsun
Eig için tesekkürler☺️
Cevap
16Cevap
Güzel olmuş beğendim.
Çok kar var duğrumu antepte o kadar kar var mı
Ay en sevdiğim fincan modeli aşko afiyet olsun
Sagol askom dusunmen yeter 😘
koca ülkede herkeste aynı kahve fincanı mı olur ya sjsjssjs
Fincan sade olaymış iyiymiş
Mantıklı dhsjs
hep kendine müslümansın birazda ikimize hristiyan mı olsan acaba 😂😂 hep kendine çalışıyosun. hani benim kahvem 😂
aaa Kankiş kıskandım :D Kuzen ordamı hemen geliyorum hjsjhj
Anıdır anı kahveyi bi daha yaparsın😅
Üşüdüm
Ele kar yağar soğuğu biz çekeriz 😮💨😒 alın karınızı da soğuğunuzu da siz çekin teyzem
Müthiş görüntü. 🤌
Güzel manzara denk gelmişsin afiyet olsun.
Kahve soğuyacak 😒
Ordan buraya fırlat kar shshsh
Çok güzel afiyet olsun
Çok hoş cidden ya
Kahveyi gördük de manzara nerede? :D
Güzel olmuş, afiyet olsun.
Güzel bir zarafet olmuş
Bu güzel olmuş tabloluk tam
müko
Güzel afiyet olsun
Güzel görünüyor
güzel olmus ❄️
Çok karlı olmuş 😝
Mükemmel hemen story at
Güzel
Çok güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar