Sanırım latte karamel benim ilk sırada. Sizde durumlar nasıl?

Sanırım latte karamel benim ilk sırada. Sizde durumlar nasıl?

Double espressonun dibine vurdum 😂
Hiç bu kadar espresso içmemiştim lakin bu sene iş yerinde yoğundum baya ve kahvenin tadı bi ayrı lezzetliydi ya içmek büyük keyifti. Bu artık böylede devam eder ehehehe
Sütlü kahveler içemiyorum artık ha o kadar 🤦♀️
Cevap
20Cevap
Karamel latteyi bugün içtim aşırı şekerli geldi, bi daha * sene içemem herhâlde.. Normâl latte ve türk kahvesi içtim
Sade Türk kahvesi onu
Menengic takip ediyor ;))
Türk kahvesi dışında saçma sapan şeyleri içmiyorum içmem de
Filtre kahve
İçim dışım kahve oldu bu yıl
Filtre kahve zevkim yıllar geçse de aşkım gibi sabit kalacak 😂
Limonlu çay 😄🍋 demek isterdim ama white chocolate mocha içtim cogunlukla
Benim ilk sırada filtre kahve ikinci olarak Türk kahvesi ☕️
Karamel latte 🤚🤚
Nescafe Gold ve Türk kahvesi
Espresoo türk kahvesi.
Neredeyse hiç kahve içmiyorum
Son zamanlarda cafe au lait içiyorum
Capuccino ve Türk kahvesi.
Türk'üz Türkü çığırırız
En çok türk kahvesi içtim çok severim.
americano ve filtre kahve
Türk kahvesi içtim
klasik Türk Kahvesi
Karahindiba kahvesi içtim hep
Türk kahvesi ve filtre kahve
Filtre ve ya Türk kahvesi muhtemelen.
Türkiş Kofi içtim en çookk
Bolca Türk kahvesi ve latte
Klasik filtre ve Türk kahvesi.
Sâde Türk kahvesi hergün
Filtre, Americano, Chemex
Americano ve türk kahvesi
Beyaz çikolatalı latte
Türk kahvesiii
Dibek
Turkish coffee
Dibek
Türk kahvesi
vanilyalı latte sanırım ya da türk kahvesi
Filtre kahve
Filtre içmişimdir
İce latte kışın dahi içmişligim var
Türk kahvesi
Türk kahvesi
Ortaya karışık
Ne yalan söyleyiyim mahmood Sütlü köpüklü o kadar
nescafe ictim
Türk kahvesi
Türk kahvesi
Türk kahvesi
İce latte
Nescafe
Türk kahvesi 🤎
Latte
Türk Kahvesi
Bilmiyorum
Klasik Jacops
Türk kahvesi, gold
mocha
Türk kahvesi
Yöresel kahveler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?