Hadi gelin paylaşalım , bence kız kıza içilen kahveler her zaman böyle daha zevkli olur 😌🫶🏻


Afiyet olsunnn.. Kendim içmeyide severim ben ve zaten genellikle ofiste tek içerim masa başında çalışırken.
Fakat seninlede paylaşırım, kesinlikle kız kıza olan daha zevklidir 😌
Teşekkür ederiiiim , kesinlikle bende öyle, öyleyse kahvemi sana armağan ediyorum. Umarım Bir gün birlikte içeriz diye diliyorum 🩷
Çoook teşekkür ederim 🫠 Günaydın 💖
Ne demek efendim, günaydıınnnn 🩷
💖💖💖
Sohbeti güzel olan biriyse hiç fark etmez.
Bazen o an bizi başka dünyada farklı konulara götürebiliyor önemli olan birbirini anlayıp saygı çerçevesi içinde konuşabilmek.
Aynen öyle ya , kahve bahane her zamanki gibi 😌
Cevap
18Cevap
yalnız olduğum için tek başıma, afiyet olsun
Teşekkür ederim , olsun yalnız içilen kahve daha fazla anlam yüklüyor güne 😌
🙏😊
Yeni tanıştığım elektrik hissi yeni olan birisi
Hadi afiyetler
Teşekkürler uyumamışsın
Uyumamak için sebeplerim var
Ne gibi?
Afiyet olsun cicim, kafa dengi kankamla olsun 😌👌🏼
Teşekkür ederim hayatım, sen olsaydın da okeydim ben 😌🫶🏻
🩷
Ablamla ve kan bağım değilde can bağım olan kız kardeşimle içtiğim kahvenin yeri ayrı 🌺 tadı bile daha güzel
Balkonda fonda sezen abla sade zift gibi kahve bide sigara off diyorum 😂
İşten sonra dışarıda buluşulan hangi arkadaş olursa olsun cinsiyetçilik yapmadan :)
Anne babamla tabii ki
Afiyet olsun, genelde tek içerim.
Teşekkür ederim, sana da afiyet olsun 🌸
Kilimci kör hasan ile
Anlıyoruum
Tek başima içmeyi tercih ederim
İkinci bir tercihim olsa , bende yalnız içerim kesinlikle 💁🏻
love fearlessly yazıyor 😌
Yaa , sizde ne yazıyor
Ne güzel , iyi günlerde kullanalım 😀
Kendimle içmek en güzeli
En güzeli kesinlikle, tabi yapacak dedikodu yoksa 😀
Dedikodu ya karşıyım bilgi paylaşımı daha iyi 😂😂
Tamam , bilmedigimiz bilgiler için bilgi alışverişinde bulunuyoruz diyelim 😀
Tam annemin kafasındansınız 😂😅
Eee , Türk kadınlarından doğan, Türk kızlarıyız neticede 😀
😂😂😂
tek içerim ve bu da bana keyif verir
Afiyetler
teşekkürler
Kızlarla zevkli gidiyo😁
Bir dahakine hep birlikte o zaman 😌
Hangi kızlar demeyecekmisin 😂
Benim yanımdakileri baz almıştım
Farketmez, kafeini bol olsun yeter bana
Aynada gördüğüm kişiyle
Yalnız içmekten acayip keyif alırım...😀🥳
Tek içerim genelde
Sevgilimle olurdu olsaydı. Şimdi tek başıma.
Bir kişi var ama etiket yapamam
sevdiğim insanlarla
ailem ve sevdiklerimle
Yalnızken daha keyifli…
Sadece sevdigimle 🤗
Afiyet olsun
Teşekkür ederim canım , ikincisine sözüm sana ama 😉
Aaa unutuyordum mesaj atar misn canım
Yok canım seninle uğraşamayacak kadar doluyum 😌 Tuzlu kahvelerin olsun inşallah 😌
İns ins ama sormam gereken vardı
Hadi o da sana kalsın bakalım 😌
Ne yaptın sen, bana öfke kustu?
Kim sana öfke kustu hayatım , söyle canını sıkalım
Ömer?
?
Biraz daha birliktir soru işaretlerini sen kafanda
Soru isareti yok sınırı geçsin o zaman sorar öğrenirim ama sana geçmiş olsun , görüşürüz demiştik görüştük bak 😃
Hadi görüşürüz canım
Görüştük bile hayatım 🫶🏼
Seviyorum seniiii 🫶🏻
Bende omusu 🥰
Tek başıma
L koltuğumla 😂
Overthink zamanı 😀
Yok yaw öyle değil aslında 🤤
Peeekiii 😀
Tişikkirler 😂😂😂😂
Tek başıma
Tek yek
Kendim içerim
Yalnız
ablamla
Arkadaşımla
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?