Hep sadece tutma yerinden tutarım, iki eliyle tutanlardan olamadım bir türlü. Mantığı da yok sankim ama iki elle tutmak tercih ediliyor.

Hep sadece tutma yerinden tutarım, iki eliyle tutanlardan olamadım bir türlü. Mantığı da yok sankim ama iki elle tutmak tercih ediliyor.

Genelde tek tutarım ama bazen istemsiz şekilde iki elimle de tutmuşluğum var o da bazen ellerim ısınması için sanırım beynimin bana gönderdiği sinyal olabilir
Cevap
11Cevap
Bi daha tek elle tutmam
En son üstüme devirdim neyse ki soğumuştu
Yoksa tek sermayemden olacaktım
Sermaye dedi 🤭🤭
tek elle içiyorum
çift elle içmek dişil enerji sağlıyor bence :D
Tek elle tutarım üşüdüysen o zaman iki elle olabilir
bazen tek elle bazende iki elle tutarım. genellikle tek elimle tutuyorum
Elim üşüyosa iki elle
Bak o istisna olabilir
Tek elle tutarım ve içerim..
İki elle tutanlar hep artist
yeni gelin miyiz biz 2 elle sarılalım
Erkek bak fotodaki
Tek elle tutup içerim kahvemi.
Kupaya sarılıyorum resmen
Üşüyorsam iki elle tutarım ısınmak için
Ne önemi var bacım 😂😂
İki elle kupa mı tutulur boolum
Tek elle
Sayımız artar umarım 🙏🙏
😅
Tek elle
Bu konuda yalnızız galiba
Dışardaysam ellerim üşüyorsa iki elimle tutarım ısınmak için 😂
Tek elle tutarım
Aferin minik kuş
Teşekkür ederim 😅
Değişiyor
Tek 😇
Tek elle
Tek el
Tek elle tutuyorum
İki elle tutarım.
Tek el ile
Tekk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?