Kahve içerken kupayı iki elle mi, tek elle mi tutuyorsunuz?

Hep sadece tutma yerinden tutarım, iki eliyle tutanlardan olamadım bir türlü. Mantığı da yok sankim ama iki elle tutmak tercih ediliyor.

Kahve içerken kupayı iki elle mi, tek elle mi tutuyorsunuz?
Kahve içerken kupayı iki elle mi, tek elle mi tutuyorsunuz?
Cevapla