7 gün içinde sadece bir günü latte günü yapacağız
Ben Çarşamba diyorum tam orta şekerli bir gün haha
Ben Çarşamba diyorum tam orta şekerli bir gün haha


Çarşamba günü saat 3 ü çeyrek geçe
Haha
Pazartesi sendormu olduğu gün😂
Aynen haha
Cevap
16Cevap
Çarşamba olsun bence de. Çalışma günleri 4 gün olmalı hatta çarşamba direk tatil olsun 🥱
Doğru
Latte içmeyi düşünmem fazla ama türk kahvesi ve çay her gün kesinlikle içerim
Ben de
Cumartesi akşam 19.07'de..
Güzel
Bebek maması misali o yahu
Yok be
Evet
Hergün 10-11 tane içiyorum Türk kahvesi
Maşallah
Latte değil de kahve olabilir. Mesela Pazar günleri olabilir.❤️
Latte yagmurlu habada gider artik hangi gun yagarsa
Türk kahvesi seviyorum ben
Kahve olabilir de Latte içmem ben
Perşembe
İdeal
İstediğim gün
Mantıklı
Yap bakalım 🙂 benim her gün latte günüm 😅
Kulağa hoş geliyor. Perşembe olabilir
Cuma akşamı
Cumartesi uyar
Cuma haftanın yorgunluğunu atarım😊
Her gün olabilir
Cuma günü iş çıkışı
Cuma günü
Cuma bence çoksel oluedu
Salı
Pazar 😀
Ayran içme günüde istiyorum ben
pazartesi
Latte ne oluyor?
Cuma en güzelii
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar