Kahvenizi sade mi içersiniz yoksa mutlaka aromalı şurup ekler misiniz☕️?

Ben genelde vanilyalı seviyorum.

Kahvenizi sade mi içersiniz yoksa mutlaka aromalı şurup ekler misiniz☕️?

#kahvekeyfi #philipsLatteGo

Güncellemeler
8 ay
Güncel
Güncellemeler
8 ay
💕❣️❣️❣️
Kahvenizi sade mi içersiniz yoksa mutlaka aromalı şurup ekler misiniz☕️?
Cevapla