Yeme & İçme Kahvenizi sade mi içersiniz yoksa mutlaka aromalı şurup ekler misiniz☕️? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 16 Yapay Zekaya Sor Ben genelde vanilyalı seviyorum.#kahvekeyfi #philipsLatteGo Güncellemeler8 ay Güncel Güncellemeler8 ay 💕❣️❣️❣️ Kahvenizi sade mi içersiniz yoksa mutlaka aromalı şurup ekler misiniz☕️? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
DİYKAT Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 8 ay Aroma çok daha güzel oluyor. Kreme brule latte mesela çok iyi. 1 2 Yorumla Soran 8 ay Onu bilmiuorum bak Yorumla DİYKAT 8 ay Müthiş bir şey. Kahve sevmem ama artık onu seviyorum 😅 Yorumla
KayipPsikopat_3 Takip Et Master Yaş: 28 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 377 cevap paylaştı. Ben canım nasıl ister ruhum nasıl isterse öyle davranırım... 1 2 Yorumla Soran 8 ay En güzeli Yorumla KayipPsikopat_3 8 ay Teşekkür ederim ☺️ Yorumla
Cooldusunce Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 8 ay Hiç aromalı şurup denemedim içmedim o nasıl oluyo 1 2 Yorumla Soran 8 ay Satılıyor aromalı şurup mesela çikolata aromalı , karamel şurup vs metro markette var Yorumla Cooldusunce 8 ay Him Yorumla
Suvenir Takip Et Master Yaş: 23 , eic 100% 8 ay Çoğunlukla kahveyi şekersiz içiyorum. Nadiren şurup eklediğim de oluyor. Özellikle de fındık şurubuna bayılıyorum. 1 0 Yorumla
Asil-Bey Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 8 ay Bazen menengiç bazen dibek kahvesi bazen de Türk kahvesi içerim 1 0 Yorumla
Tiryakin_ Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 100% 8 ay kahveyi pek tüketmem ama içersem de orta ya da az şekerli olur.. 0 0 Yorumla
ZorundamıyımEfsane Takip Et Master Yaş: 43 , eic 100% 8 ay Damla sakızlı seviyorum ya da sütlü. 1 0 Yorumla
Yamaal Takip Et Master Yaş: 20 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 350 cevap paylaştı. Sade içerim tadı bozar bence başka şeyler eklemek 1 0 Yorumla
leonidas_3 Takip Et Master Yaş: 40 , eic 100% 8 ay Sade ama bazen az sütlü vanilya şuruplu 1 0 Yorumla
m MarllboroRed Takip Et FenomenMaster Yaş: 36 8 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Hep sade 1 0 Yorumla
нєʀвσкσʟσɢ Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 8 ay Kahve içmiyorum 1 2 Yorumla Soran 8 ay Aaaa Yorumla нєʀвσкσʟσɢ 8 ay sevmiyorum evet Yorumla
SOSYOLOGDEDE Takip Et Xper 5 Yaş: 55 , eic 100% 8 ay ben içine sıçıp içiyorum sen de dene 0 0 Yorumla
u seanfey Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 349 cevap paylaştı. Sade içerim 1 0 Yorumla
u вshєldσn Takip Et Master Yaş: 37 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 433 cevap paylaştı. Sade içerim 1 0 Yorumla
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 8 ay Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı. Sade içerim 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) 8 ay Sade şçerim 1 1 Yorumla Cevap sahibi 8 ay Biz senin gibi sosyetik değiliz Yorumla
eylünla Takip Et Xper 1 Yaş: 18 8 ay Kahve i sade içerim 2 1 Yorumla Zevkli_dokunuşlar 8 ay @eylünla çayı peki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
26Cevap
Aroma çok daha güzel oluyor. Kreme brule latte mesela çok iyi.
Onu bilmiuorum bak
Müthiş bir şey. Kahve sevmem ama artık onu seviyorum 😅
Ben canım nasıl ister ruhum nasıl isterse öyle davranırım...
En güzeli
Teşekkür ederim ☺️
Hiç aromalı şurup denemedim içmedim o nasıl oluyo
Satılıyor aromalı şurup mesela çikolata aromalı , karamel şurup vs metro markette var
Him
Çoğunlukla kahveyi şekersiz içiyorum. Nadiren şurup eklediğim de oluyor. Özellikle de fındık şurubuna bayılıyorum.
Bazen menengiç bazen dibek kahvesi bazen de Türk kahvesi içerim
kahveyi pek tüketmem ama içersem de orta ya da az şekerli olur..
Damla sakızlı seviyorum ya da sütlü.
Sade içerim tadı bozar bence başka şeyler eklemek
Sade içerim :)
Sade ama bazen az sütlü vanilya şuruplu
Hep sade
Kahve içmiyorum
Aaaa
sevmiyorum evet
ben içine sıçıp içiyorum sen de dene
Sade
Sade gold
Sadeee
sade
Sade...
Sade içerim
Şekerli severim
Sade
Sade
Daha çok sade
Sade
Şekerli içerim
Sade seviyorum
Sade içerim
Saadee jajdjhe
Sade
Sade içerim
Sade içerim
Kahve sevmem
Sade
Sade içerim
Sade
Sade içiyorum
Sade şçerim
Biz senin gibi sosyetik değiliz
Sade iciyom
Sade içerim
Sadee
Kahve i sade içerim
@eylünla çayı peki