Bu akşam balkona çıkarken yanıma kahve de aldım. Güzel gitti kitapla. İyi bir yarım saatti.


Kesinlikle bir şey içmeli ve çok rahat olmayan bir yerde okumalıyım yata vaziyet okuduğum hiç bir kitap 10 sayfadan fazla gitmiyor uykum geliyor konsantrem gidiyor
Rahat oluyor böyle
Kesinlikle ama yarim saatten fazla okuyamiyorum eskiden hafta surmezdi bir kitap şu an 2 ayda anca bitiyor
Vallahi Kitap okumuyor fırsat kalmıyor ki ya İşten güçten televizyon ve seyredemiyorum işe gidiyorum Çalışıyorum eve geliyorum uyuyorum işe gidiyorum Çalışıyorum eve geliyorum uyuyorum yani çok saçma sapan bir hayat yaşıyoruz
Cevap
14Cevap
alırım evet
Almam, sosyal medyadan öğrenmedim kitap okumayı. 2-3 saat kitap okuyorum kahveyle olacak işler değil.
Yenilersin kahveni
Ayyy harika oluyor var yaa ben severim birşeyler okurken içmek veya bir şeyler izlerken yiyip içerim çok hoşuma gidiyor
Hayır bir şey okunurken herhangi bi şey yiyilip içilmez
Kitap okurken hiçbir şey yiyip içmem sadece kitabı okurum
Almam kitapları oturarak bile okuyamıyorum illa yatarak okumam lazım
Hayır bazen bitki çayı 😇
Doğru :)
Rahatlatır
Evet 😇
Olabilir ama pek almam amasyada
Safak mı sayıyorsun
Mutlaka kitabımla ayrılmaz kahvem.
Ben de ikisi çok iyi gitti bu akşam balkonda
Kahve her zaman var bağımlıyım
Bağımlılık fena ama
Öyle kitap olmalı ki anca öyle
Kitap da önemli
Bazen kahve bazen 2 bira duruma yere mekana göre değişir
Evett bu ikili çok güzel
Güzel bir tercih. Tebrikler.
Çoğunlukla almam bazen de alırım
Kahve almadan kitap okunuyor muydu ya🧐
Kahve ve kitap ayrılmaz ikili
almam
Peki
Alırım dekor olarak tutarım
aynen bende
😀
Dekor olarak da güzel, okuyunca da
Kitap okumuyorum
Neden peki
Hiç kitap okumam
Kahve içmeyince aklımda kalmıyor okuduklarım
Kitap okuma alışkanlığım yok maalesef
Şarap alırım.
Tabii, ya da cay
Genelde almam
Iyiolur
Alırım evet.
Alırım
Mutlaka alirim
Kitap okumam
Bazen alırım
evevt
Bazen alırım.
Evett
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?