Teşekkürler ❤️
1 fincan kahvenin 40 yıllık hatrı vardır derler sizce gerçekten de öyle mi?
Teşekkürler ❤️
1 fincan kahvenin 40 yıllık hatrı var mı bilemem ama eşsiz tadı ve aroması gerçekten harika diyebilirim.

Kesinlikle öyle! “1 fincan kahvenin 40 yıllık hatrı vardır” sözü, küçük ama anlamlı bir jestin, paylaşılan anın ve samimiyetin uzun yıllar boyunca unutulmayacağını anlatır. Kahve, sadece bir içecek değil; sohbetin, dostluğun ve yakınlığın simgesidir. İnsanlar kahve eşliğinde bir araya gelir, derin sohbetler eder, birbirini dinler ve bağlarını güçlendirir. İşte bu küçük anılar, kurulan ilişkiler zamanla kalıcı bir hatıraya dönüşür. Yani bir fincan kahve, yüzeyde basit görünebilir ama ardında yıllarca sürecek dostluklar, minnet ve hatırlanma duygusu saklıdır.
Ohoo öyle bir hatır olsa herkese kul köle olurdum. Özellikle işyerinde kaç kişinin kahvesini içtim 😄 sen de inanmıyorsun ama belli hahah
Teşekkürleer kahveci
💐
Cevap
18Cevap
2 fincan içsek bi ömür boyu garanti mi oluyor 🤦🏻♂️
Bana kahve yapanın ellerini öperim
Şimdiki insanlar ne hatir biliyor ne gönül eskilerde kaldı güzel olan her şey gadası
Evet severim, çünkü tane tane pirincin kavrulmuş etle buluştuğu o hafif baharatlı lezzet her lokmada sanki eski bir sofrayı hatırlatır bana..
Sanırım bir karışıklık olmuş uyarmak isterim 😊
sekmeler halinde açmıştım sorularını son soruya cevap vermek isterken buraya yazmışım offf :D
Bu da kahvenin hatırına olsun :) küçük bir ikramın bile gönülden geldiğinde ne kadar derin bir bağ kurabileceğinin en sade anlatımıdır..
Sorun değil ben de bazen şaşırıyorum alakalı bir cevap yeterli olacaktır 😄
Teşekkürler 😊
Rica ederim :)
O eskiden di , şimdi ne hatır kaldı ne gönül
Gerçek değer veren dostlarla içilince gerçekten öyle. O kahveye de sohbetine de doyum olmaz asla❤
Gerçekten kıymetli dostlarla içilince 400 yılı da bulur
Fenomen olupta orta parmak çıkaranıda ilk kez gördüm yakışmış
Bu söz nereden çıkmış onu merak ediyorum 😂😂
Şapşik onu mu dedim ben
Neye istinaden söylenmiş
Bence vardır sonuçta oturup kahve içtiğin kişide ne olursa olsun düşmanında kahve içmeyeceksin yani
Her zaman öyle olmuyor ya
Karşındaki insana bağlı balım
Hayır insanlar nankör ve kinçi
Her zaman değil
Herkesle türk kahvesi içmiyorum var o yüzden
Kiminle içeceğine bağlı
Bence yok öylesine söylenmiş bir şey
Öyle.
Kahve için özele baksana
Evet öyledir
Her zaman değil
Yok bence bir günlük bile hatırı yok
Pek değil
Bence öyle
41 yıl
O eskiden di
Bu sadece bir söz
evett unutulmuyo
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar