Deniz kenarında çay mı daha güzel gelir size yoksa kahve mi? 


Deniz kenarında içilen her yudum farklıdır… Çayın dinginliği dalgaların ritmine karışır, kahvenin kokusuysa ufkun derinliğini çağırır. Biri huzuru fısıldar, diğeri hayali büyütür. Ama sana şunu söyleyeyim; hangi içeceği seçersen seç, asıl güzellik denize bakarken yanında paylaşacak bir yürek olmasıdır.
Cevap
33Cevap
Kahve insanı olarak kahve diyorum
Kahve hemen bitiyor çay daha güzel gadası
Hava çok fazla sıcaksa soğuk kahve olabilir fakat serin veya fazla sıcak olmayan havada ise çay iyi gider
Kahveyi evde içerim. Deniz kenarında çay daha iyi
Deniz kenarında isem müsaitim demektir. O zaman buz gibi bira
Deniz kenarında her şey çok iyi gidiyor özellikle karpuz ve peynir
Deniz deyince bira ya. Başka hiç bir şey değil. Buz gibi bira yeter de artar
Cay iyi gider
Çay daha güzel gider : ))
Bence kahve güzel olur
Bu aralar çayı daha çok seviyorum
Kahve daha güzel
Valla ikiside olur şu an olsa kahve içerdim
Çay, birde semaver olsa
Deniz kenarında kahve olmaz ya, çay olsun.
Deniz sonrasında çay yemek sonrası kahve
Ben kahve çok severim💕
Deniz kenarında soğuk içecek iyi gelir
İkisi de orada gitmez
İkisi de güzel olur...
İkiside güzel olur
Kahve tabii ki
Ben çay tiryakisiyimdir
Ben kahveciyim. Haftada bir yaparım böyle
Çay gider deniz kenarına
Kahve
Çayyy
Kesinlikle çay..
Kahve 😍
Kahve ☕️
Kahve sade ve şekersiz
Çay tercih ederim
Kahve ☕️
her yerde cay
Çay tabiki
Kahve
İkisi de.
Kahve severim
Çay olsun
Çay olabilir
Kahve
Çay icelim
kahve ya
Kâhve
Kahve gelir elbette
Raki
Soğuk bira
Semaver..
Kahve
Mis gibi çay
Kahve
Çay.
gohfe
Kahve tabiki😻😻😻
Kahve
Kahve ☕🎀
Kahve
Viski
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?