Yeme & İçme Kahve yanında bolca şekerleme tüketir misiniz? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 21 Yapay Zekaya Sor Kahve yanında draje, çikolata, şekerleme tüketmeyi sever misiniz eşlikçi olarak? Kahve yanında bolca şekerleme tüketir misiniz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
Sarımelike Takip Et Xper 4 Yaş: 31 , eic 100% 9 ay Tüketirim tabi. Yoksa kahve içmenin bir anlamı, tadı kalmaz. Kahve yanı olarak çikolata veya tatlı vazgeçilmezimdir. 1 0 Yorumla
лíġHTMAgNeT Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 9 ay ben kahveyi şekerli içiyorum yanında şeker yememe gerek kalmıyor :D 1 0 Yorumla
MaviDolunay Takip Et Yoda Yaş: 35 , eic 80% 10 ay Kahve değil de çayın yanında olursa bolca tüketirim. 1 0 Yorumla
H_İ_Ç Takip Et Yoda Yaş: 36 , eic 98% 10 ay Hayır Türk kahvesini şekerli içerim ve yanında bir şey tüketmeyi sevmem. 1 0 Yorumla
bluezcn Takip Et Yoda Yaş: 40 , eic 100% 10 ay Kararında çükolata yeterli 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Tabii her şey kararında olmalı Yorumla
nickbulamadımsorry Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 100% 10 ay Bolca değil kararında tüketirim 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Ben de keşke kararında kalsam Yorumla
u seanfey Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 349 cevap paylaştı. Hayır kahvenin yanında herhangi bir şey yemem 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Ben seviyorum çikolata
u _-Dream-_ Takip Et Master Yaş: 39 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 489 cevap paylaştı. İki yudumda kahve bitiyor şekere fırsat gelmiyor 1 0 Yorumla
greennmilitary Takip Et Xper 7 Yaş: 27 , eic 100% 10 ay Bolca değil de yeteri kadar tüketiyorum tabi. 1 0 Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% 10 ay Şeker asla kullanmam 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Nasıl başardın bunu :) Yorumla Wayne_Jenkins 10 ay Spor ve diyet Yorumla
Filmkoliküyeyim Takip Et Master Yaş: 23 , eic 99% 10 ay Çikolata severim 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Kadınlar olarak seviyoruz galiba Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 10 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. evet 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Asyam ❤️ Yorumla Asya_2275 10 ay ❤️ Yorumla
Barbiegirlll83 Takip Et Xper 3 Yaş: 21 10 ay Kahve çikolata iyi oluyor 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Evet Yorumla
Aşk-ı_Melodi Takip Et Xper 5 Yaş: 21 10 ay Bazen canım istiyor 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay İnsan arıyor Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Tüketirim tabi. Yoksa kahve içmenin bir anlamı, tadı kalmaz. Kahve yanı olarak çikolata veya tatlı vazgeçilmezimdir.
ben kahveyi şekerli içiyorum yanında şeker yememe gerek kalmıyor :D
Kahve değil de çayın yanında olursa bolca tüketirim.
Hayır Türk kahvesini şekerli içerim ve yanında bir şey tüketmeyi sevmem.
Kararında çükolata yeterli
Tabii her şey kararında olmalı
Bolca değil kararında tüketirim
Ben de keşke kararında kalsam
Hayır kahvenin yanında herhangi bir şey yemem
Ben seviyorum çikolata
İki yudumda kahve bitiyor şekere fırsat gelmiyor
Kahvenin tadı kalmaz tüketilirse
Hayır sadece limonata içerim
Sade kahve yanında yanlızca su
Bolca değil de yeteri kadar tüketiyorum tabi.
Şeker asla kullanmam
Nasıl başardın bunu :)
Spor ve diyet
Çikolata severim
Kadınlar olarak seviyoruz galiba
evet
Asyam ❤️
❤️
Kahve çikolata iyi oluyor
Evet
Kahve yanında şeker türevi tüketmem.
😄 evet
Hiç tüketmem
Tuketirim
Asla
Asla tüketmem
Severim ama tüketmem
Kek yiyebilirim
Bazen canım istiyor
İnsan arıyor
Hayır
Tüketirim
🍫 tüketirim.