Kimi lokum, çikolata, bisküvi, kek tarzı şeyler tercih ediyor. Ben kahvenin yanında en çok çikolata tercih ediyorum. Siz? 


Kahvenin yanında portakallı bitter çikolata yemek gerçekten mükemmel, onun haricinde başka bir şey yemiyorum.
evet evet ve allah kahretsinki evet..
Çikolatayı bir türlü bırakamıyorum halbuki acilen bırakmam lazım 🤦🏻♀️
Bi an beni anlatıyorsun sandım 😂
Cevap
29Cevap
Kahve çikolata sadece . Sen haftada kaç saat spor yapıyorsun
Saat değişiyor ama haftada 3-4 gün yapıyorum.
Bak bu profil olmuş. :) Filtre kahve yanında çikolata yerim veya hiç yemem ama tam bir filte kahve bağımlısıyımdır
Kahve ile tatlıyı beraber sevmiyorum sadece su yeterli benim için
Artık ne kahve ne yanına çikolata
Ekmek almaya param yok
Kurabiye genellikle ama bazen çikolata, lokum da olabiliyor.
Mükemmel oluyor ama artık ara verdim yaz geliyor form tutmalıyımm
kahvenin yanina çikolata güzel bir tercih
bende genelde çikolata tercih ediyorum:)
Draje çikileto ya da çakıl taşı şiyysi güzel oluyor😊
Hayır Yemiyorum Tabikide Türk Kahvesinin Yanında Sigara İçerim Ben
Kahvenin yanına pasta yoksa çikolata o da yoksa tahin pekmez yaparım..
Eti browni yedim az once. Ne guzelsin masallah ya
🌸
Kahveyi yalnız seviyorum acı acı içmeyi
Çoğunlukla sadece kahve içerim
Mutlaka yiyorum yoksa tek başına kahve içmem
Neden vişneli browni almadın?
Hayir. Dikkat etmem lazim
Evet badem ezmesi çok güzel bir aroması var
Kek, eti karam gurme ve cips yerim genelde
Çay sevrim ama atıştırma yok
Ben sade sevenlerdenim 👍
Her şeyin yanında atıştırmalık yiyebiliyorum 😅
Lokum yâda kuru yemiş
Bazen
Türk kahvesi sevmiyorum
Çikolata
Hayır sevmem
Bazeen
Çikolata genelde
Hayır
No...
Lahmacun dermişim bak şimdi linçleri izle 😊
Hı hı yiyorummm🥺
Hayr
Tercih ederim
Sen çok fazlasın cidden abartısız 😍🙈
Nadir
Sigara yeterli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar