Yeme & İçme Latte/espresso makinesi sahibi olmak zenginlik belirtisi mi? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 23 Yapay Zekaya Sor Fiyatlara bakarsak ortalama telefonlardan pahalılar sanki :) Latte/espresso makinesi sahibi olmak zenginlik belirtisi mi? Cevapla Telefon Soruları Fiyat Soruları Pahalı Soruları Beğen Paylaş Takip Et 5 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 1,4b cevap paylaştı. hayır değildir... 1 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 10 ay Zenginlik belirtisi değil de artık ihtiyaç gibi bir şey :D 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Çoğu kişi alamaz bence :) Yorumla
SheWolfWoman Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% 10 ay Barista olacaksa insan o makinelerden almalı hahaha ve zenginliğin tadını çıkartmalı 😃 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Buna verilen paraya acımam asla asla asla 🤣🤣 Yorumla
FestinaLente8 Takip Et Xper 7 Yaş: 39 , eic 100% 10 ay zevk meselesi, ben sadece sade Türk kahvesi seviyorum. 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Öyle alıştık hepimiz aynıyız. Ama bunlara da alıştık tatları çok hoş Yorumla
rahm7 Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 78% 10 ay Yani bence tam olmasa da sayılır ucuzu var pahalısı var 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Evet Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 10 ay Yani kullanıyorum ama zenginlik göstergesi olarak yorumlamadım şu ana kadar. 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Ben soruyorum öyle yazıyorlar burada :) Yorumla
Hadiiyani Takip Et Master Yaş: 53 , eic 99% 10 ay Yeme & İçme konusunda 451 cevap paylaştı. Olabilir kahve seviyorsan 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Sevmek ne kelime Yorumla
u 27esmerim Takip Et Master Yaş: 38 , eic 98% 10 ay Artık evet öyle 1 5 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Android telefonlardan pahalı çoğu :) Yorumla u 27esmerim 10 ay Klasik Türk kahvemizi yapar iceris hem daha sağlıklı sjsj Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Onun yerini bir şey dolduramaz :) Yorumla u 27esmerim 10 ay Öyle 💕 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay 😘❤️ Yorumla
AsiVeDerin Takip Et Xper 7 Yaş: 125 , eic 103% 10 ay Hayır 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Peki Yorumla
Silver_Mother Takip Et Xper 4 Yaş: 31 10 ay Zenginde var bu makine 😅 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay İşte fiyatları epey yüksek. Yorumla
bunasııladam Takip Et Master Yaş: 36 , eic 34% 10 ay İhtiyaç 1 7 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay O kadar sever olduk :) Yorumla bunasııladam 10 ay Ben sevmem içmemde çarpıntı yapıyor kahve türü şeyler. Ama seven tiryaki çok, ev için uygunlugu kişi sayısına bağlı. Ama çoğu şirkette var bundan Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Evet ben de çok seviyorum. Evde, tatildeylen keyifle içmeyi severim ama Yorumla bunasııladam 10 ay Ne içiyorsun en çok Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay ice latte yazın, kışın tüm sıcaklar Yorumla bunasııladam 10 ay Latte güzel seçim 😅 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Evet ama çabuk sıkılıyorsun. Yorumla
Wayne_Jenkins Takip Et Master Yaş: 28 , eic 99% 10 ay Yooo niye olsun ki 1 6 Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Öyle diyorlar Yorumla Wayne_Jenkins 10 ay Yok be Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay Sen aldın mı Yorumla Wayne_Jenkins 10 ay Altı üstü sade Türk kahvesi içiyorum onun için ne gerek var cezve tadını hiçbir makine vermiyor Yorumla Bahtıgüzel00 10 ay O makine ucuz ama bunlar farklı Yorumla Wayne_Jenkins 10 ay Aman altı üstü kahve içeceğiz Yorumla
m MarllboroRed Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 10 ay Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Yok her evde olabilecek bişey 0 0 Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 10 ay Yeme & İçme konusunda 679 cevap paylaştı. yani bence evet.. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
hayır değildir...
Zenginlik belirtisi değil de artık ihtiyaç gibi bir şey :D
Çoğu kişi alamaz bence :)
Barista olacaksa insan o makinelerden almalı hahaha ve zenginliğin tadını çıkartmalı 😃
Buna verilen paraya acımam asla asla asla 🤣🤣
zevk meselesi, ben sadece sade Türk kahvesi seviyorum.
Öyle alıştık hepimiz aynıyız. Ama bunlara da alıştık tatları çok hoş
Yani bence tam olmasa da sayılır ucuzu var pahalısı var
Evet
Yani kullanıyorum ama zenginlik göstergesi olarak yorumlamadım şu ana kadar.
Ben soruyorum öyle yazıyorlar burada :)
Olabilir kahve seviyorsan
Sevmek ne kelime
Artık evet öyle
Android telefonlardan pahalı çoğu :)
Klasik Türk kahvemizi yapar iceris hem daha sağlıklı sjsj
Onun yerini bir şey dolduramaz :)
Öyle 💕
😘❤️
Hayır
Peki
Zenginde var bu makine 😅
İşte fiyatları epey yüksek.
İhtiyaç
O kadar sever olduk :)
Ben sevmem içmemde çarpıntı yapıyor kahve türü şeyler. Ama seven tiryaki çok, ev için uygunlugu kişi sayısına bağlı. Ama çoğu şirkette var bundan
Evet ben de çok seviyorum. Evde, tatildeylen keyifle içmeyi severim ama
Ne içiyorsun en çok
ice latte yazın, kışın tüm sıcaklar
Latte güzel seçim 😅
Evet ama çabuk sıkılıyorsun.
Yooo niye olsun ki
Öyle diyorlar
Yok be
Sen aldın mı
Altı üstü sade Türk kahvesi içiyorum onun için ne gerek var cezve tadını hiçbir makine vermiyor
O makine ucuz ama bunlar farklı
Aman altı üstü kahve içeceğiz
Yok her evde olabilecek bişey
Bence abartı sadece gösteriş
yani bence evet..