Bence her makine olmadan olmuyor, bazılarının tadı için kahve makinesi şart.

Bence her makine olmadan olmuyor, bazılarının tadı için kahve makinesi şart.

Şart değil fakat bazı kahvelerin tam tadına varabilmek için gerekiyor ama burada reklamı yapılan türden değil. Hani şu bir tuşla “Latte, Mocha, Cappuccino” yapan o pahalı, dev otomatik makineler değil. Basıncı 9 bar civarında olan, manuel veya yarı otomatik bir espresso makinesi bu işi görür.
Cevap
9Cevap
Ben bakır cezvede seviyorum alttan ısıyı alıyor eşit dağılıyor falan
Aynı şekilde
Hayır bence lezzetli kahveler için kahve makinesi şart değil uygun püf noktası sayesinde makinesi de lezzetli kahve yapabilmek mümkündür
Cezve olmazsa olmaz, makine olursa daha iyi ama makinesiz olmaz denilemez.
Değil tabi ki cezve de el ayarında yapılanlarda çok güzel oluyor
Şart değil, cezvede de gayet güzel olabiliyor bence.
Kahve makineleri çıktığından beri cezvede yapmıyorum ki yapmaya yapmaya kıvamını unutmuşum yapamıyorum artık cezvede 😂😂
Değil kahve güzel olsun yeter ki taze çekilmiş olsun
kaliteli kahve çekirdeği bulmak daha mantıklı!
O kesin o haricinde
30-40 bin kahve makinalarına gerek yok
bahsedilen kahve filtre kahveyse ve ben makinede değil v60'ta demliyorum
Değil bende ama makine daha güzel yapıyo. uğraşma gerekmiyo
Cezvede kâfi yeterki sohbet muhabbet olsun
Cezvede bana daha iyi geliyor nedense
İyi olur yoksada cezve ile yapariz
Değişik tat ve çeşit istiyorsan şart
şart bence
Cezvede iş görüyor.
Değil
Tabi ki hayır
Degil
Peki bakalım
Bence şart
Hayır değil
Maalesef şart oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?